14 edycja akcji pod hasłem „Dzień przedsiębiorczości” za nami. W związku z tym, iż wydarzenie to sprzyja podejmowaniu przez młodych ludzi trafnych decyzji w planowaniu dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej, firmy różnych branż zgłaszają się do udziału w niej.
Firma ubezpieczeniowa Europ Assistance Polska również brała udział w programie, dzięki czemu uczniowie mieli okazję poznać tajniki pracy w firmie assistance oraz kulisy organizacji profesjonalnej pomocy dla klientów zarówno w kraju, jak i za granicą.
„Dzień przedsiębiorczości” w Europ Assistance Polska rozpoczął się prezentacją, która wyjaśniła uczniom nie tylko, na czym polega pomoc assistance. Pracownicy firmy nie tylko wyjaśniali młodym przedsiębiorcom na czym polega usługa assistance, ale też określili jakie mają wymagania do kandydatów na stanowiska w firmie ubezpieczeniowej. Uczniowie mogli też sami osobiście doświadczyć, jak wygląda praca na stanowiskach w Departamencie Sprzedaży, Dziale Komunikacji i Marketingu, a także w Departamencie Operacyjnym: sekcji medycznej i technicznej, w których realizowane są zlecenia assistance.
Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska wyjaśnia jak tego typu akcje mogą wpłynąć na wybory zawodowe młodych ludzi: „Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy pokazać młodzieży w praktyce, jak wygląda praca w międzynarodowej firmie assistance. Inicjatywy takie jak „Dzień przedsiębiorczości” to doskonałe połączenie doświadczenia, którym może podzielić się biznes z edukacją młodzieży. Mamy nadzieję, że czas spędzony w naszej firmie dostarczył uczniom wiedzy na temat specyfiki branży assistance oraz zachęcił ich do pracy w podobnym środowisku w przyszłości”.
Źródło: www.dzien-przedsiebiorczosci.junior.org.pl www.europ-assistance.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…