Open Life TU Życie rusza właśnie z opcją wysyłki pism drogą elektroniczną. Klienci, którzy zdecydują się na taką opcję, zyskają prosty i szybki dostęp do całej korespondencji z ubezpieczycielem przez własną skrzynkę e-mail.
Klienci, którzy chcą otrzymać pismo w formie elektronicznej muszą wyrazić na to zgodę we wniosku o zawarcie umowy i działającego adresu e-mail.
Ewa Przybysz, zastępca dyrektora w departamencie obsługi klienta Open Life powiedziała:
„ Coraz większa grupa naszych ubezpieczonych traktuje e-mail jako podstawowe narzędzie komunikacji biznesowej i urzędowej. Wprowadzając możliwość wysyłki pism drogą elektroniczną, odpowiadamy na potrzeby tych, którzy na pocztę chodzą tylko od święta. W dobie powszechnej cyfryzacji to naturalny krok, korzystny zarówno dla klientów, jak i dla środowiska”.
Obecnie takie rozwiązane jest przeznaczone dla klientów, którzy zawarli umowy ubezpieczeniowe po 1 stycznia 2016 r. Niedługo podobna procedura ma zostać uruchomiona także dla ubezpieczeń zawartych przed 2016 rokiem. Trzeba pamiętać również o tym, że wysyłka pism drogą elektroniczną do klientów nie dotyczy polis i informacji o zaległych składkach, które będą nadal wysyłane w formie papierowej.
Źródło: Open Life
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…