Open Life TU Życie rusza właśnie z opcją wysyłki pism drogą elektroniczną. Klienci, którzy zdecydują się na taką opcję, zyskają prosty i szybki dostęp do całej korespondencji z ubezpieczycielem przez własną skrzynkę e-mail.
Klienci, którzy chcą otrzymać pismo w formie elektronicznej muszą wyrazić na to zgodę we wniosku o zawarcie umowy i działającego adresu e-mail.
Ewa Przybysz, zastępca dyrektora w departamencie obsługi klienta Open Life powiedziała:
„ Coraz większa grupa naszych ubezpieczonych traktuje e-mail jako podstawowe narzędzie komunikacji biznesowej i urzędowej. Wprowadzając możliwość wysyłki pism drogą elektroniczną, odpowiadamy na potrzeby tych, którzy na pocztę chodzą tylko od święta. W dobie powszechnej cyfryzacji to naturalny krok, korzystny zarówno dla klientów, jak i dla środowiska”.
Obecnie takie rozwiązane jest przeznaczone dla klientów, którzy zawarli umowy ubezpieczeniowe po 1 stycznia 2016 r. Niedługo podobna procedura ma zostać uruchomiona także dla ubezpieczeń zawartych przed 2016 rokiem. Trzeba pamiętać również o tym, że wysyłka pism drogą elektroniczną do klientów nie dotyczy polis i informacji o zaległych składkach, które będą nadal wysyłane w formie papierowej.
Źródło: Open Life
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…