PZU zdobył Certyfikat Korporacyjny CIPS. Chartered Institute of Procurement and Supply to największa i najbardziej prestiżowa instytucja zakupowa na świecie. W Polsce obok PZU tylko 3 firmy posiadają ten dokument, na całym świecie jest ich tylko 350.
Chartered Institute of Procurement and Supply to organizacja non-profit, której nadrzędnym celem jest zwiększanie wiedzy i kompetencji zakupowych swoich członków, nie tylko indywidualnych, ale również korporacyjnych. CIPS m.in. szkoli i certyfikuje działy zakupowe największych firm świata z wielu branż, w tym z branży naftowej, farmaceutycznej i finansowej.
Uzyskanie tego świadectwa jest potwierdzeniem osiągnięcia przez firmę najwyższej globalnej jakości w obszarze zakupów. Dla PZU oznacza to, że instytucja jest wiarygodnym i solidnym partnerem biznesowym, zarówno dla swoich klientów, jak i dostawców. Certyfikat dowodzi też, że działania prowadzone są zgodnie z zasadami etyki oraz światowymi trendami w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).
W trakcie certyfikacji eksperci przeprowadzają szereg badań i analiz, oraz szczegółowe audyty w obszarach: organizacja i przywództwo, strategia, kompetencje pracowników, funkcjonowanie procesów i systemów oraz pomiar wyników i zarządzania nimi Jak podkreśla Aleksandra Agatowska jest to bardzo czasochłonne, ale wynik prac jest bardzo zadowalający: „Jesteśmy dumni, że po przeprowadzonych pomiarach, PZU jest pierwszą firmą ubezpieczeniową i jedną z zaledwie 4 firm w Polsce, które mogą się posługiwać tym certyfikatem. Jest on potwierdzeniem, że standardy zakupowe PZU spełniają niezwykle wyśrubowane kryteria. Certyfikat CIPS uwiarygodnia nas jako rzetelnego partnera dla naszych dostawców. Potwierdza, że mamy regulacje wewnętrzne, które gwarantują, że będziemy traktować ich uczciwie i transparentnie”.
CIPS został założony w 1932 r., a w 1992 r. otrzymał elitarny statut królewski (royal charter). Obecnie organizacja zrzesza 106 000 członków, działa w ponad 150 krajach całego świata i w tej chwili jest największą i najbardziej prestiżową instytucją zakupową na świecie.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…