Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z karty.
Już prawie 100 klientów skorzystało z nowego sposobu zakupu ubezpieczeń na życie, który Aviva wprowadziła w ubiegłym tygodniu. Obejmuje on elektroniczny system sprzedaży stosowany przez agentów ubezpieczeniowych oraz serwis dla klientów MojaAviva. Agent przekazuje wniosek o ubezpieczenie w czasie rzeczywistym klientowi, który go zatwierdza oraz opłaca składkę samodzielnie w MojejAvivie.
Innym wygodnym rozwiązaniem są cykliczne, automatyczne płatności z karty, dzięki czemu klient nie musi pamiętać o płaceniu składki za większość ubezpieczeń na życie. Z tej możliwości skorzystało już kilkuset klientów.
– Wprowadziliśmy kolejne rozwiązania, które ułatwiają życie naszym klientom i pomagają agentom pracować mimo ograniczeń pandemii. Ubezpieczenia na życie i zdrowie powinny być stale dostępne i łatwe w obsłudze, a temu właśnie sprzyjają nasze nowości. Ich wprowadzenie nieprzypadkowo zbiega się z kampanią reklamową naszej marki, w której podkreślamy, że jesteśmy blisko naszych klientów mimo zmieniających się okoliczności – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
Funkcja ePolisa dostępna jest dla klientów kupujących jeden z dwu flagowych produktów życiowych Avivy – Twoje Życie lub Nową Perspektywę. Planowane jest rozszerzenie rozwiązania na pozostałe produkty w portfelu życiowym Avivy.
Serwis MojaAviva coraz bardziej zyskuje na popularności – tylko w tym roku skorzystało z niego już ponad 500 tys. klientów.
Dzieci i młodzież do 16. roku życia mają obowiązkowo jeździć w kaskach – i to…
Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…
Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…
PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…
Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…
Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…