Categories: Aktualności

ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z karty.

Już prawie 100 klientów skorzystało z nowego sposobu zakupu ubezpieczeń na życie, który Aviva wprowadziła w ubiegłym tygodniu. Obejmuje on elektroniczny system sprzedaży stosowany przez agentów ubezpieczeniowych oraz serwis dla klientów MojaAviva. Agent przekazuje wniosek o ubezpieczenie w czasie rzeczywistym klientowi, który go zatwierdza oraz opłaca składkę samodzielnie w MojejAvivie.

Innym wygodnym rozwiązaniem są cykliczne, automatyczne płatności z karty, dzięki czemu klient nie musi pamiętać o płaceniu składki za większość ubezpieczeń na życie. Z tej możliwości skorzystało już kilkuset klientów.

– Wprowadziliśmy kolejne rozwiązania, które ułatwiają życie naszym klientom i pomagają agentom pracować mimo ograniczeń pandemii. Ubezpieczenia na życie i zdrowie powinny być stale dostępne i łatwe w obsłudze, a temu właśnie sprzyjają nasze nowości. Ich wprowadzenie nieprzypadkowo zbiega się z kampanią reklamową naszej marki, w której podkreślamy, że jesteśmy blisko naszych klientów mimo zmieniających się okoliczności – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Funkcja ePolisa dostępna jest dla klientów kupujących jeden z dwu flagowych produktów życiowych Avivy – Twoje Życie lub Nową Perspektywę. Planowane jest rozszerzenie rozwiązania na pozostałe produkty w portfelu życiowym Avivy.

Serwis MojaAviva coraz bardziej zyskuje na popularności – tylko w tym roku skorzystało z niego już ponad 500 tys. klientów.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago