Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z karty.
Już prawie 100 klientów skorzystało z nowego sposobu zakupu ubezpieczeń na życie, który Aviva wprowadziła w ubiegłym tygodniu. Obejmuje on elektroniczny system sprzedaży stosowany przez agentów ubezpieczeniowych oraz serwis dla klientów MojaAviva. Agent przekazuje wniosek o ubezpieczenie w czasie rzeczywistym klientowi, który go zatwierdza oraz opłaca składkę samodzielnie w MojejAvivie.
Innym wygodnym rozwiązaniem są cykliczne, automatyczne płatności z karty, dzięki czemu klient nie musi pamiętać o płaceniu składki za większość ubezpieczeń na życie. Z tej możliwości skorzystało już kilkuset klientów.
– Wprowadziliśmy kolejne rozwiązania, które ułatwiają życie naszym klientom i pomagają agentom pracować mimo ograniczeń pandemii. Ubezpieczenia na życie i zdrowie powinny być stale dostępne i łatwe w obsłudze, a temu właśnie sprzyjają nasze nowości. Ich wprowadzenie nieprzypadkowo zbiega się z kampanią reklamową naszej marki, w której podkreślamy, że jesteśmy blisko naszych klientów mimo zmieniających się okoliczności – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
Funkcja ePolisa dostępna jest dla klientów kupujących jeden z dwu flagowych produktów życiowych Avivy – Twoje Życie lub Nową Perspektywę. Planowane jest rozszerzenie rozwiązania na pozostałe produkty w portfelu życiowym Avivy.
Serwis MojaAviva coraz bardziej zyskuje na popularności – tylko w tym roku skorzystało z niego już ponad 500 tys. klientów.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…