Aktualności

ERGO Hestia: Blue Media wdraża automatyczne płatności dla klientów firmy

Klienci ubezpieczyciela otrzymali pilotażowo możliwość uruchomienia wygodnej płatności cyklicznej kartą. Z tej opcji klienci będą mogli skorzystać kupując ubezpieczenie u agenta, przez telefon, w sieci czy w aplikacji.

 
Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci ERGO Hestii nie muszą już pamiętać o uiszczaniu comiesięcznych rat składki za polisę. Nie muszą każdorazowo wpisywać danych do przelewu, unikają ewentualnych opłat dodatkowych wynikających z przeterminowanej składki oraz – co najważniejsze – otrzymują gwarancję bezpieczeństwa, że ich ubezpieczenie będzie kontynuowane.
 
Aby skorzystać z usługi cyklicznej płatności, wystarczy zgoda na jej realizację z karty płatniczej
 
Paweł Moczydłowski z ERGO Hestii podkreśla: „ Klienci znają płatności cykliczne z komercyjnych usług niezwiązanych z ubezpieczeniami. Udostępnienie takiego rozwiązania w ERGO Hestii pozwoli klientom płacić  za ubezpieczenie nawet w miesięcznych ratach. Co ważne wszystko odbywa się przy minimum formalności – wystarczy zgoda klienta na automatyczne pobieranie rat składki. W tej chwili usługa pilotażowo jest dostępna w ograniczonym zakresie, wkrótce będziemy ją rozszerzać o kolejne linie biznesowe. Projektując rozwiązanie z Blue Media skupiliśmy się też na tym, aby każdy klient – bez względu to, jakim kanałem chce dokonać płatności”.
 
Co trzeci Polak nie płaci rachunków w terminie
 
„Z ostatniego badania Blue Media „Jak Polacy płacą rachunki” wynika, że co trzeciemu Polakowi choć raz zdarzyło się zapomnieć opłacić rachunek w terminie. Takim rachunkiem nie musi być prąd czy telewizja, może nim być również składka za ubezpieczenie. Wypracowaliśmy takie rozwiązanie technologiczne i procedury, z których skorzystają zarówno klienci ERGO Hestii, jak i sam ubezpieczyciel – dodaje Krystian Wesołowski.
 
Źródło: www.ergohestia.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz
Tags: Ergo Hestia

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

4 dni ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

4 dni ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

4 dni ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

4 dni ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

5 dni ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

5 dni ago