Kolejny Kongres Brokerów pod hasłem: „XXI Kongres na XXI wiek” przeszedł do historii. Podczas spotkania w Mikołajkach, ERGO Hestia po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowała ideę audytu termowizyjnego czyli działań prewencyjnych, które powinny być realizowane cyklicznie w zakładach praktycznie z każdej branży. Na czym polegają badania? Eksperci z ERGO Hestia wyjaśniają.
Zbigniew Żyra, dyrektor Hestii Loss Control wyjaśnia na czym polega nowy rodzaj ubezpieczenia: „Termowizja to technologia umożliwiająca rejestrację promieniowania cieplnego emitowanego przez różnego rodzaju materiały czy przedmioty. Dzięki niej, badając bezpieczeństwo infrastruktury ubezpieczanego klienta, jesteśmy w stanie znaleźć najsłabsze ogniwa – miejsca, w których występują anomalie temperaturowe zwiastujące możliwość powstania pożaru. Właściwa interpretacja termogramów i szybkie wdrożenie rekomendacji prewencyjnych po audycie termowizyjnym może uchronić przed poważnymi stratami i długotrwałą przerwą w działalności firmy”.
Badania termograficzne jest to jedno z narzędzi, które pozwala na identyfikację zagrożeń a tym samym ich redukcję. Wyszkoleni eksperci ERGO Hestii, wyposażeni w najwyższej klasy kamery już przeprowadzają badania termowizyjne instalacji i urządzeń elektrycznych, które pozwalają zidentyfikować miejscowe zagrożenia ogniowe, źródła potencjalnych szkód majątkowych i przestoju w działalności.
Według ekspertów w pierwszej kolejności należy „zwrócić uwagę na branże, które ze względu na swój charakter produkcji są bardziej zagrożone pożarem. Za pomocą usług termograficznych przedstawiciele Ergo Hestii są w stanie zbadać dokładnie tzw. „wąskie gardła”, a więc maszyny i urządzenia elektryczne, których uszkodzenie lub zniszczenie może doprowadzić do olbrzymich strat finansowych.
Źródło: www.dziennikubezpieczeniowy.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…