Categories: Aktualności

Ergo Hestia: Kampania wsparła pośredników

Ergo Hestia w ciągu ostatniego miesiąca promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że promocja internetowa wyróżnionych punktów sprzedaży ubezpieczeń ma wpływ zwiększenie zainteresowania wizytą u agenta.

 
Kampania internetowa „Znajdź Agenta” trwała od 4 września do 11 października. Spoty promujące agentów zostały obejrzane przez 9,5 mln osób. Geotargeting sprawił, że potencjalni klienci mogli znaleźć agentów w swojej okolicy wyróżnionych Znakiem Jakości 2017. Ergo Hestia zainwestowała w promocje agentów, tam gdzie są potencjalni klienci. Wykorzystano tutaj efekt ROPO (research online, purchase offline).
 
Małgorzata Sztabińska, dyrektor Departamentu Sprzedaży Ergo Hestii powiedziała:
 
„W tegorocznej edycji Znaku Jakości Ergo Hestii dla nagrodzonych agentów i ich punktów sprzedaży przygotowaliśmy oryginalną nagrodę w postaci spotów reklamowych online. Nawyki zakupowe naszych klientów się zmieniają, a rozwój technologii sprawia, że coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych i tam poszukuje informacji o produktach. W internecie rozpoczyna się większość procesów sprzedażowych, dlatego kampania online, dedykowana poszczególnym agentom, okazała się doskonałym pomysłem”.
 

7 milionów wyświetleń

 
Filmy promujące agentów zebrały ponad 7 milionów wyświetleń na Facebooku i 2 miliony odsłon banerów reklamowych online. Trzecia edycja ma rozpocząć się w styczniu 2018.
 
Źródło: Ergo Hestia
 

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Europ Assistance Polska podsumowało majówkę

Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić  ten czas w Polsce, a…

24 godziny ago
  • Aktualności

VH Polska przeprowadza wspólne szacowanie szkód w zbożach i rzepakach

7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…

1 dzień ago
  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

2 dni ago
  • Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…

2 dni ago
  • Aktualności

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE

Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…

2 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie turystyczne na wyjazd w góry

Tatrzańskie szlaki to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku z całą rodziną. Jednak do takiej wyprawy musimy się dobrze przygotować, w…

2 dni ago