Podczas I Międzynarodowych Targów Floty, kapituła konkursu złożona z dziennikarzy motoryzacyjnych oraz specjalistów rynku flotowego, przyznała Ergo Hestii wyróżnienie i statuetkę „Flota Ekologiczna Roku 2016”.
Nagroda „Flota Ekologiczna Roku 2016” to efekt wdrożenia niemal 200 hybrydowych samochodów dla floty mobilnych rzeczoznawców Ergo Hestii.
Mirosław Krzewiński, zastępca dyrektora Biura Likwidacji Ergo Hestii wyznaje, że ubezpieczyciel liczył na nagrodę: „Nie ukrywam, że bardzo liczyłem na tę nagrodę! Myślę, że to zrozumiałe, ponieważ nie codziennie firmy przekazują swoim pracownikom niemal 200 ekologicznych hybrydowych samochodów. Tym bardziej że wyjątkowe jest również ich przeznaczenie – nasi mobilni rzeczoznawcy używają ich, aby jak najszybciej po zgłoszeniu szkody dotrzeć do klienta. Z tą myślą pokonują w ciągu roku niemal 6 milionów kilometrów, więc można śmiało powiedzieć, że tylko w ciągu 12 miesięcy wykorzystamy tę flotę, aby dla naszych klientów okrążyć kulę ziemską 150 razy!”
Wymiana pojazdów była kolejnym etapem realizacji strategii zrównoważonego rozwoju. W zakresie transportu Ergo Hestia od lat monitoruje ślad węglowy i konsekwentnie wdraża projekty wpływające na obniżenie jego poziomu. Do najważniejszych z nich można zaliczyć platformę carpoolingową ułatwiającą pracownikom wspólne dojazdy do pracy, co pozwala nie tylko zmniejszyć zły wpływ na środowisko, ale również ograniczyć liczbę potrzebnych miejsc parkingowych w bezpośrednim otoczeniu firmy. Dla pracowników dojeżdżających do firmy rowerami otworzono specjalny parking, wyposażony w szatnie i prysznice a każdy z rowerzystów otrzymuje bezpłatny obiad.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…