Na podstawie wyników Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych we współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi – podobnie jak w roku poprzednim nagrodę „Złotego Zderzaka” przyznano STU Ergo Hestii.
Spotkanie dotyczące likwidacji szkód komunikacyjnych odbyło się – już po raz dziesiąty w dniu 1 grudnia w Warszawie. Na konferencji ogłoszono wyniki Ogólnopolskich Badań Dotyczące Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi. Ergo Hestia otrzymała główną nagrodę. Patronat nad tegorocznym badaniem przeprowadzonym przez PIM przy współpracy z firmą badawczą Indicator objęła Rzecznik Finansowy – Aleksandra Wiktorow.
Ankieta pozwala porównać jakość procesów likwidacji szkód oferowany przez wszystkich ubezpieczycieli. Kazimierz Majdański, dyrektor Biura Likwidacji Szkód Ergo Hestii nie kryje satysfakcji: „W tym roku cieszę się podwójnie z otrzymania nagrody, ponieważ wygrana w tym badaniu po raz drugi z rzędu pokazuje naszą konsekwencję w utrzymywaniu najwyższego standardu ochrony. Jak mocno przekłada się to również na zadowolenie naszych partnerów biznesowych, jakimi są serwisy naprawcze, pokazuje zdecydowany wzrost średniej wartości ocen z poziomu 3,4 w ubiegłym roku do blisko 4 w tegorocznej ankiecie. Jestem przekonany, że ta gwarancja wysokojakościowej obsługi potwierdzona nagrodą „Złoty Zderzak” nie pozostanie niezauważona przez klientów i przełoży się na wzrost sprzedaży naszych ubezpieczeń”.
Zdobycie nagrody zapewniło STU Ergo Hestia średnią ocenę na poziomie 3,923 pkt. (3,41 pkt. w 2014 r.), na drugim miejscu, tak jak i przed rokiem, znalazło się TUiR Allianz z oceną 3,919 pkt. (3,26 pkt. w rok wcześniej). Trzecie miejsce zajęło PZU SA z wynikiem na poziomie 3,8 pkt. (2,94 pkt. przed rokiem).
Źródło: www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…