Categories: Aktualności

ERGO Hestia najlepsza w opinii pracowników warsztatów samochodowych

Na podstawie wyników Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych we współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi – podobnie jak w roku poprzednim nagrodę „Złotego Zderzaka” przyznano STU Ergo Hestii.

Spotkanie dotyczące likwidacji szkód komunikacyjnych odbyło się – już po raz dziesiąty w dniu 1 grudnia w Warszawie. Na konferencji ogłoszono wyniki Ogólnopolskich Badań Dotyczące Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi. Ergo Hestia otrzymała główną nagrodę. Patronat nad tegorocznym badaniem przeprowadzonym przez PIM przy współpracy z firmą badawczą Indicator objęła Rzecznik Finansowy – Aleksandra Wiktorow.
 
Ankieta pozwala porównać jakość procesów likwidacji szkód oferowany przez wszystkich ubezpieczycieli. Kazimierz Majdański, dyrektor Biura Likwidacji Szkód Ergo Hestii nie kryje satysfakcji: „W tym roku cieszę się podwójnie z otrzymania nagrody, ponieważ wygrana w tym badaniu po raz drugi z rzędu pokazuje naszą konsekwencję w utrzymywaniu najwyższego standardu ochrony. Jak mocno przekłada się to również na zadowolenie naszych partnerów biznesowych, jakimi są serwisy naprawcze, pokazuje zdecydowany wzrost średniej wartości ocen z poziomu 3,4 w ubiegłym roku do blisko 4 w tegorocznej ankiecie. Jestem przekonany, że ta gwarancja wysokojakościowej obsługi potwierdzona nagrodą „Złoty Zderzak” nie pozostanie niezauważona przez klientów i  przełoży się na wzrost sprzedaży naszych ubezpieczeń”.
 
Zdobycie nagrody zapewniło STU Ergo Hestia średnią ocenę na poziomie 3,923 pkt. (3,41 pkt. w 2014 r.), na drugim miejscu, tak jak i przed rokiem, znalazło się TUiR Allianz z oceną 3,919 pkt. (3,26 pkt. w rok wcześniej). Trzecie miejsce zajęło PZU SA z wynikiem na poziomie 3,8 pkt. (2,94 pkt. przed rokiem).
 

 
Źródło: www.ergohestia.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

15 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

15 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

2 dni ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

2 dni ago