Ergo Hestia już po raz trzeci chce nagrodzić działania proekologiczne. Polskie uzdrowiska mogą zgłaszać proekologiczne inicjatywy, z których najlepsza otrzyma nagrodę w wysokości 100 tysięcy złotych. Laureat zostanie wyłoniony jesienią 2018 roku.
Główną ideą rywalizacji jest wskazywanie najlepszych pomysłów i wzorów w zakresie ochrony środowiska i nowoczesnych rozwiązań proekologicznych. Jego pomysłodawcą i fundatorem głównej nagrody jest Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia. Partnerem merytorycznym tego przedsięwzięcia jest największa polska organizacja zrzeszająca miejscowości posiadające status uzdrowiska bądź pretendujące do uzyskania tego statusu – Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP z siedzibą w Krynicy Zdroju.
Dr Jan Golba, prezes Stowarzyszenia Gmin Uzdrowiskowych RP wyjaśnia: „To jedyny konkurs skierowany wyłącznie do polskich uzdrowisk, którego organizatorzy wspierają najcenniejsze inicjatywy i inwestycje o charakterze proekologicznym . Główna nagroda to 100 tysięcy złotych, które laureat może przeznaczyć na kolejne działania związane z ochroną środowiska. Samorządy zgłaszający się do konkursu muszą udokumentować ciągłość swojej aktywności w tym zakresie w czasie 5 kolejnych lat”.
III edycja konkursu obejmuje inwestycje w zakresie ochrony środowiska oraz wszelkie działania towarzyszące zrealizowane przez polskie uzdrowiska w latach 2012-2017. Mogą się one zgłaszać do konkursu do końca marca. Rozstrzygnięcie III edycji konkursu i ogłoszenie laureata planowane jest na wrzesień 2018 roku.
Przypomnijmy, że I edycja konkursu, obejmująca lata 2010-2015, została rozstrzygnięta w roku 2016. Głównym laureatem (spośród 11 zgłoszonych) zostało najmłodsze stażem polskie uzdrowisko – Uniejów. Zwycięzcą II edycji zostało Busko-Zdrój. Przyznano też dodatkowe wyróżnienia dla małopolskich uzdrowisk (Rabka Zdrój, Sękowa i Szczawnica) w postaci ubezpieczeń chroniących samorządy przed ewentualnymi skutkami szkód środowiskowych.
Źródło: www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…