Grupa ERGO Hestia wspólnie z Fundacją Integralia, firmą ProContact oraz Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym dołączyły do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności. Uroczyste podpisanie karty odbyło się w Sopocie w obecności przedstawicieli 4 spółek sygnatariuszy oraz Fundacji Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób niepełnosprawnych Integralia.
Dołączenie do grona sygnatariuszy jest efektem dotychczasowych działań ubezpieczyciela na tym polu i ważny krok w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju. Mario Zamarripa, odpowiedzialny za projekt zrównoważonego rozwoju w Grupie ERGO Hestia podkreśla, że działania firmy zawsze szły w kierunku integracji z różnorodnością osób: „Od ponad 10 lat we współpracy z Fundacją Integralia tworzymy przyjazne stanowiska pracy dla osób z niepełnosprawnościami pomagając im w samorealizacji zawodowej. Nasze produkty i usługi opracowujemy zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania, czego najlepszym przykładem jest wprowadzenie obsługi w języku migowym oraz dostosowywanie naszych przestrzeni. Od początku stawiamy również na parytet płci – udział kobiet wśród wyższej kadry menedżerskiej ERGO Hestii wynosi obecnie aż 44%. Wraz z rozwojem całej organizacji coraz więcej w niej także rozwiązań, które wspierają pracowników w godzeniu obowiązków w pracy z potrzebami rodzinnymi. Dlatego nasi pracownicy mogą korzystać z firmowego przedszkola czy elastycznego czasu pracy. Jednocześnie Karta jest dla nas zobowiązaniem i dobrym narzędziem, które zmobilizuje nas do tworzenia w firmie kolejnych inicjatyw służących zarządzaniu różnorodnością, aby aktywnie przeciwdziałać dyskryminacji i mobbingowi oraz tworzyć przyjazne miejsca pracy”.
Co jest Karta Różnorodności?
Jest to międzynarodowa inicjatywa wspierana przez Komisję Europejską na rzecz promocji i rozpowszechniania polityki równego traktowania i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Sygnatariusze Karty to ponad 150 organizacji w Polsce oraz ponad 7 tysięcy firm i instytucji publicznych z 16 krajów Unii Europejskiej. W Polsce inicjatywa jest koordynowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Źródło: media.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…