Rzecznik Finansowy opublikował kolejne sprawozdanie przedstawiające, jak często skarżą się klienci korzystający z usług firm ubezpieczeniowych. Jak wynika z analizy raportu, spośród pięciu największych towarzystw obecnych na polskim rynku klienci najbardziej ufają ERGO Hestii, która zanotowała najniższy wskaźnik skarg już w siódmym raporcie Rzecznika.
To kolejne wyróżnienie jakie w niedługim czasie otrzymał ubezpieczyciel. Niedawno ERGO Hestia otrzymała wyróżnienie za otwartość na dialog z klientami. Komisja Nadzoru Finansowego bowiem uznała ją za Instytucję finansową przyjazną mediacji m.in.: za kontynuację otwartej postawy promediacyjnej i wyrażanie zgód na mediacje w przypadku zdecydowanej większości wniosków swoich klientów, kierowanych do Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy KNF.
Zadowolenia nie kryje Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii: „Na specjalnie stworzonej stronie internetowej pokazujemy działania, dzięki którym ubezpieczając naszych klientów jesteśmy z nimi w otwartym dialogu, Troska, jaką kierujemy się oferując indywidualny poziom opieki, przekłada się na Najwyższy Standard Ochrony. Wszyscy, którzy nam zaufali, mają możliwość bezpośredniego kontaktu z jedynym na rynku ubezpieczeniowym Rzecznikiem Klienta. Uważnie słuchamy tych uwag, a na ich podstawie wprowadziliśmy już ponad 600 usprawnień. Troska o klienta zaczyna się już na etapie produktu, kiedy dajemy możliwość dobrania ubezpieczenia szytego na miarę, a najwyższa jakość ochrony odzwierciedla się w zadowoleniu klientów z poziomu likwidacji szkód. W tym obszarze mamy najlepszy wynik na rynku, a klienci polecają naszą usługę dwa razy częściej niż drugiej w tym zestawieniu firmy na rynku” .
Źródło: www.rf.gov.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…