Aktualności

ERGO Hestia po raz siódmy liderem zaufania

Rzecznik Finansowy opublikował kolejne sprawozdanie przedstawiające, jak często skarżą się klienci korzystający z usług firm ubezpieczeniowych. Jak wynika z analizy raportu, spośród pięciu największych towarzystw obecnych na polskim rynku klienci najbardziej ufają ERGO Hestii, która zanotowała najniższy wskaźnik skarg już w siódmym raporcie Rzecznika.

 
To kolejne wyróżnienie jakie w niedługim czasie otrzymał ubezpieczyciel. Niedawno ERGO Hestia otrzymała wyróżnienie za otwartość na dialog z klientami. Komisja Nadzoru Finansowego bowiem uznała ją za Instytucję finansową przyjazną mediacji m.in.: za kontynuację otwartej postawy promediacyjnej i wyrażanie zgód na mediacje w przypadku zdecydowanej większości wniosków swoich klientów, kierowanych do Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy KNF.
 
Zadowolenia nie kryje Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii: „Na specjalnie stworzonej stronie internetowej pokazujemy działania, dzięki którym ubezpieczając naszych klientów jesteśmy z nimi w otwartym dialogu, Troska, jaką kierujemy się oferując indywidualny poziom opieki, przekłada się na Najwyższy Standard Ochrony. Wszyscy, którzy nam zaufali, mają możliwość bezpośredniego kontaktu z jedynym na rynku ubezpieczeniowym Rzecznikiem Klienta. Uważnie słuchamy tych uwag, a na ich podstawie wprowadziliśmy już ponad 600 usprawnień. Troska o klienta zaczyna się już na etapie produktu, kiedy dajemy możliwość dobrania ubezpieczenia szytego na miarę, a najwyższa jakość ochrony odzwierciedla się w zadowoleniu klientów z poziomu likwidacji szkód. W tym obszarze mamy najlepszy wynik na rynku, a klienci polecają naszą usługę dwa razy częściej niż drugiej w tym zestawieniu firmy na rynku” .
 
Źródło: www.rf.gov.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Compensa nagrodzona za innowacyjne produkty ubezpieczeniowe 

Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…

10 godzin ago

LINK4 stawia na agentów – nowy system, nowe możliwości 

LINK4 uruchomił Nową Strefę Agenta – narzędzie stworzone z myślą o codziennej pracy agentów ubezpieczeniowych.…

10 godzin ago

Ubezpieczenia upraw rolnych do zmiany? 

Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…

4 dni ago

Warta wprowadza Pakiet Zwierzę w Podróży 

Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…

4 dni ago

Generali: Ruszyło Wyzwanie The Human Safety Net w Polsce 

W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…

5 dni ago

PKO Ubezpieczenia z nową kampanią promującą ubezpieczenie PKO Dom 

PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…

5 dni ago