Zadaniem nowego serwisu ubezpieczyciela jest m.in.: ułatwienie kontaktu z ubezpieczycielem, szybka wyszukiwarka oraz moduł do indywidualnego dopasowania poziomu i zakresu ochrony. Serwis łączący w sobie cechy portalu obsługowego z centrum wiedzy.
Natalia Strzeżewska, odpowiedzialna w Ergo Hestii za wdrożenie nowej strony wyjaśnia na czym polegają udogodnienia dla klientów korzystających z serwisu: „Każdy, kto chce się ubezpieczyć, może wybrać zakres ochrony lub konkretny produkt. Zakup wybranego wariantu będzie możliwy po spotkaniu z doradcą, którego dane kontaktowe w danej lokalizacji podpowie wyszukiwarka. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Fundacją Integralia serwis jest dostępny również dla osób niewidomych i głuchoniemych. To kolejny krok na drodze do jeszcze lepszego dialogu w ubezpieczeniach”.
Mechanizm działa analogicznie do znanych użytkownikom internetu wyszukiwarek. Aby uprościć korzystanie z zasobów strony, wszystkie zamieszczone na niej treści zostały uporządkowane w podziale na część przeznaczoną dla klientów indywidualnych wraz z małym i średnim biznesem oraz dla dużych firm. Trzeci moduł umożliwia szybki kontakt z Rzecznikiem Klienta Ergo Hestii. Obecna witryna jest w pełni zintegrowana z kanałami komunikacji społecznościowej, w tym ze stronami facebook.com i eksperckim blogiem RiskFocusBlog.
Maciej Apanowicz odpowiedzialny w Blue Media za systemy IT dla towarzystw ubezpieczeń wyjaśnia działanie portalu: „Konstrukcja oraz funkcjonalności pozwalają użytkownikowi na szybki dostęp do potrzebnych informacji, a sam serwis odzwierciedla nowoczesny design i trendy w projektowaniu serwisów on-line. Jestem przekonany, że nowy serwis Ergo Hestii docenią użytkownicy, którzy w intuicyjny sposób odnajdą pożądane treści – podkreśla Maciej Apanowicz odpowiedzialny w Blue Media za systemy IT dla towarzystw ubezpieczeń.
Przypomnijmy, że Ergo Hestia była pierwszym ubezpieczycielem, który już w 1996 roku udostępnił swoim klientom platformę internetową.
Źródło: www.ergohestia.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…