Aktualności

Ergo Hestia udostępnia nową stronę internetową

Zadaniem nowego serwisu ubezpieczyciela jest m.in.: ułatwienie kontaktu z ubezpieczycielem, szybka wyszukiwarka oraz moduł do indywidualnego dopasowania poziomu i zakresu ochrony. Serwis łączący w sobie cechy portalu obsługowego z centrum wiedzy.

 
Natalia Strzeżewska, odpowiedzialna w Ergo Hestii za wdrożenie nowej strony wyjaśnia na czym polegają udogodnienia dla klientów korzystających z serwisu: „Każdy, kto chce się ubezpieczyć, może wybrać zakres ochrony lub konkretny produkt. Zakup wybranego wariantu będzie możliwy po spotkaniu z doradcą, którego dane kontaktowe w danej lokalizacji podpowie wyszukiwarka. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Fundacją Integralia serwis jest dostępny również dla osób niewidomych i głuchoniemych. To kolejny krok na drodze do jeszcze lepszego dialogu w ubezpieczeniach”.
 
Mechanizm działa analogicznie do znanych użytkownikom internetu wyszukiwarek. Aby uprościć korzystanie z zasobów strony, wszystkie zamieszczone na niej treści zostały uporządkowane w podziale na część przeznaczoną dla klientów indywidualnych wraz z małym i średnim biznesem oraz dla dużych firm. Trzeci moduł umożliwia szybki kontakt z Rzecznikiem Klienta Ergo Hestii. Obecna witryna jest w pełni zintegrowana z kanałami komunikacji społecznościowej, w tym ze stronami facebook.com i eksperckim blogiem RiskFocusBlog.
 
Maciej Apanowicz odpowiedzialny w Blue Media za systemy IT dla towarzystw ubezpieczeń wyjaśnia działanie portalu: „Konstrukcja oraz funkcjonalności pozwalają użytkownikowi na szybki dostęp do potrzebnych informacji, a sam serwis odzwierciedla nowoczesny design i trendy w projektowaniu serwisów on-line. Jestem przekonany, że nowy serwis Ergo Hestii docenią użytkownicy, którzy w intuicyjny sposób odnajdą pożądane treści – podkreśla Maciej Apanowicz odpowiedzialny w Blue Media za systemy IT dla towarzystw ubezpieczeń.
 
Przypomnijmy, że Ergo Hestia była pierwszym ubezpieczycielem, który już w 1996 roku udostępnił swoim klientom platformę internetową.
 
Źródło: www.ergohestia.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

4 godziny ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

4 godziny ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

23 godziny ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

23 godziny ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago