Ergo Hestia wystartowała z nowym programem promującym ubezpieczenia. Tym razem grupą docelową są gimnazjaliści, którym pracownicy firmy wyjaśnią podstawowe pojęcia związane z ochroną ubezpieczeniową.
Akcja promocyjna pod nazwą „Mała Akademia Ubezpieczeń” odbywa się w Sopocie w jednej ze szkół gimnazjalnych. Na spotkaniach odbędą się m.in.: specjalne warsztaty oraz prezentacje, dzięki którym będzie można poznać podstawy tworzenia produktów ubezpieczeniowych, obowiązki ubezpieczyciela oraz niektóre aspekty pomocy osobom poszkodowanym.
Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii dodaje: „Próba podniesienia świadomości ubezpieczeniowej młodych ludzi jest sporym wyzwaniem, ponieważ oprócz solidnego przygotowania merytorycznego wymaga od nas również stworzenia przystępnej i atrakcyjnej dla nastolatków formy narracji –komentuje. Do naszych zajęć wykorzystamy między innymi najnowocześniejsze osiągnięcia technologiczne, takie jak na przykład egzoszkielet, który na co dzień służy do rehabilitacji i pomocy najciężej poszkodowanym”.
Spotkania przygotowane są we współpracy z trenerami i ekspertami z Ergo Hestii i będą kontynuowane w kolejnych placówkach edukacyjno-oświatowych. Koszty ich organizacji w całości pokryje ubezpieczyciel. Po zakończeniu, wszyscy uczestnicy otrzymają specjalny certyfikat ukończenia Małej Akademii Ubezpieczeń.
Źródło:www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…