Categories: Aktualności

Ergo Hestia wprowadza gimnazjalistów w świat ubezpieczeń

Ergo Hestia wystartowała z nowym programem promującym ubezpieczenia. Tym razem grupą docelową są gimnazjaliści, którym pracownicy firmy wyjaśnią podstawowe pojęcia związane z ochroną ubezpieczeniową.

Akcja promocyjna pod nazwą „Mała Akademia Ubezpieczeń” odbywa się w Sopocie w jednej ze szkół gimnazjalnych. Na spotkaniach odbędą się m.in.: specjalne warsztaty oraz prezentacje, dzięki którym będzie można poznać podstawy tworzenia produktów ubezpieczeniowych, obowiązki ubezpieczyciela oraz niektóre aspekty pomocy osobom poszkodowanym.
 
Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii dodaje: „Próba podniesienia świadomości ubezpieczeniowej młodych ludzi jest sporym wyzwaniem, ponieważ oprócz solidnego przygotowania merytorycznego wymaga od nas również stworzenia przystępnej i atrakcyjnej dla nastolatków formy narracji –komentuje. Do naszych zajęć wykorzystamy między innymi najnowocześniejsze osiągnięcia technologiczne, takie jak na przykład egzoszkielet, który na co dzień służy do rehabilitacji i pomocy najciężej poszkodowanym”.
 
Spotkania przygotowane są we współpracy z trenerami i ekspertami z Ergo Hestii i będą kontynuowane w kolejnych placówkach edukacyjno-oświatowych. Koszty ich organizacji w całości pokryje ubezpieczyciel. Po zakończeniu, wszyscy uczestnicy otrzymają specjalny certyfikat ukończenia Małej Akademii Ubezpieczeń.
 
Źródło:www.ergohestia.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago