Ergo Hestia wprowadza zmiany w Obszarze Likwidacji Szkód Komunikacyjnych. Ubezpieczyciel utworzył zespoły eksperckie, które zajmują się obsługą różnego rodzaju szkód komunikacyjnych. Celem podjętych działań jest specjalizacja i poniesienie poziomu obsługi klienta.
Jak potwierdzają eksperci z TU Ergo Hestia nowe rozwiązania mają zapewnić klientom optymalne rozwiązania. Wcześniej zmiany dotyczyły likwidacji szkód całkowitych. W takich sytuacjach największą bolączką poszkodowanych jest problem z zagospodarowaniem zniszczonego pojazdu i zakup nowego samochodu. Po wprowadzeniu zmian Ergo Hestia organizuje odbiór wraku i oferuje możliwość wypożyczenia pojazdu zastępczego, zbliżonego klasą do użytkowanego wcześniej auta. Specjalizacja usług daje możliwość większej profesjonalizacji i personalizacji oferowanych rozwiązań.
„Do tej pory nowe szkody kierowaliśmy do dedykowanych działów. Dzieliliśmy je ze względu na rodzaj ryzyka oraz klientów detalicznych i korporacyjnych. Dbając o najwyższy standard ochrony, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom rynku i postawiliśmy na jeszcze większą specjalizację naszych ekspertów”.
„Koncentracja na określonym typie szkód pozwoli na specjalizację naszych pracowników. Największą korzyścią dla klientów wynikającą z utworzenia zespołów eksperckich będzie możliwość rozmowy z ekspertami dedykowanymi do obsługi konkretnych zgłoszeń” – dodaje Bartosz Liszewski, zastępca dyrektora ds. likwidacji szkód komunikacyjnych w Biurze Operacji i Likwidacji Szkód Komunikacyjnych Ergo Hestii.
Zmiany wprowadzone w obszarze likwidacji szkód Ergo Hestii są możliwe dzięki stałemu monitoringowi charakteru zgłaszanych szkód. W efekcie zadania przydzielane zespołom mogą zostać ściśle określone i odpowiadać zaplanowanym ścieżkom likwidacji.
Żródło: www.gu.com.pl www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…