Ergo Hestia jest jedyną w Polsce firmą, której główna siedziba znajduje się w…uzdrowisku. Ubezpieczyciel, podpisując umowę wraz ze Stowarzyszeniem Gmin Uzdrowiskowych zobowiązuje się wspierać najciekawsze inicjatywy ekologiczne powstałe z inicjatywy tych stowarzyszeń.
Hestia, oprócz współorganizacji konkursu skierowanego do polskich gmin uzdrowiskowych (nagroda nosi nazwę „Eko Hestia SPA”), firma jest inicjatorem wielu projektów związanych z ekologią.
Piotr M. Śliwicki, prezes Ergo Hestii, dodaje: „Nie tylko upowszechniamy postawy ekologiczne, ale sporo w nie inwestujemy. Właśnie zakończyliśmy etap projektowania i przystępujemy do budowy dużego parku w Sopocie pomiędzy główną siedzibą firmy i Ergo Areną. Będzie to miejsce wypoczynku z możliwością podziwiania sztuki, ponieważ zaprosiliśmy do współpracy ciekawych rzeźbiarzy. Jako pracodawca kładziemy duży nacisk na ekologiczny transport.
Oprócz tego firma wspiera tez zdrowy tryb życia wybudowaliśmy parking i szatnie z prysznicami dla rowerzystów, a osoby przyjeżdżające rowerem do pracy otrzymują nieodpłatny lunch w firmowym bistro. Zorganizowaliśmy carpooling, aby ograniczyć liczbę samochodów dowożących Hestian do pracy. Zbudowaliśmy ekoprzedszkole dla dzieci pracowników. Dlatego nagrodę Eko Hestia SPA traktujemy jako promowanie postawy, promowanie najbardziej proekologicznych gmin uzdrowiskowych. Chcemy być bliżej tych inicjatyw i chcemy się wzajemnie inspirować. Do tych działań pozyskaliśmy godnego partnera – Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP, a w osobie dr Jana Golby silnego sojusznika– dodaje Śliwicki.
Nagrodą w konkursie dla gmin uzdrowiskowych, będzie 100 tys. złotych, które gmina będzie mogła przeznaczyć na inwestycje proekologiczne usytuowane na terenie nagrodzonej gminy. Pierwsza nagroda zostanie przyznana w 2016r. za te inwestycje i działania, które zostaną zakończone do końca 2015 roku.
Źródło: ergohestia.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…