Sopocki ubezpieczyciel został partnerem strategicznym Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Partnerstwo jest skutkiem wieloletniego zaangażowania towarzystwa w mecenat artystyczny.
Współpraca dotyczyć będzie m.in.: długoterminowego wsparcia działalności statutowej. Ubezpieczyciel oferuje również pomoc we współpracy przy organizacji konkursu Artystyczna Podróż Hestii (APH).
Artystyczna podróż Hestii już za kilka dni
Sygnatariuszem umowy jest też powołana przez ubezpieczyciela Fundacja Artystyczna Podróż Hestii, główny organizator konkursu APH. Kolejna, 16 już edycja, rozpocznie się we wtorek 9 stycznia 2017 r. Rozstrzygnięcie konkursu, oraz pokaz dzieł osób, które weszły do finału planowany jest na 27 czerwca. Wydarzeniu towarzyszyć będzie reportaż z pobytu Piotra Urbańca – laureata ubiegłorocznego konkursu APH w Nowym Jorku.
Piotr Maria Śliwicki, prezes zarządu Grupy Ergo Hestia podkreśla, jak ważne jest dla sopockiego ubezpieczyciela zaangażowanie w życie kulturalne: „Partnerstwo strategiczne z MSN, jednym z najważniejszych ośrodków na mapie kultury współczesnej w Polsce i cenioną instytucją europejską, to naturalny kierunek rozwoju naszego zaangażowania na rzecz wspierania młodej sztuki i jej twórców”.
Wystawa prac w tymczasowej siedzibie muzeum
Wystawę wszystkich wyróżnionych prac będzie można oglądać od 27.06 do 9.07 w nowej, tymczasowej siedzibie muzeum. Joanna Mytkowska, dyrektor MSN dodaje: „ Zacieśniamy współpracę teraz, by zarówno Muzeum, jak i Fundacja Artystyczna Podróż Hestii skorzystały z nowej energii, związanej z otwarciem naszego fantastycznego miejsca nad Wisłą. Dajemy młodym artystom przestrzeń kontaktu z nowymi kręgami odbiorców, a naszej publiczności – perspektywę zetknięcia się z nowymi postawami i nowymi zjawiskami w sztuce”.
Źródło:www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…