Aktualności

Ergo Hestia wspiera polską kulturę

Sopocki ubezpieczyciel został partnerem strategicznym Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Partnerstwo jest skutkiem wieloletniego zaangażowania towarzystwa w mecenat artystyczny.

 
Współpraca dotyczyć będzie m.in.: długoterminowego wsparcia działalności statutowej. Ubezpieczyciel oferuje również pomoc we współpracy przy organizacji konkursu Artystyczna Podróż Hestii (APH).
 
Artystyczna podróż Hestii już za kilka dni
 
Sygnatariuszem umowy jest też powołana przez ubezpieczyciela Fundacja Artystyczna Podróż Hestii, główny organizator konkursu APH. Kolejna, 16 już edycja, rozpocznie się we wtorek 9 stycznia 2017 r. Rozstrzygnięcie konkursu, oraz pokaz dzieł osób, które weszły do finału planowany jest na 27 czerwca. Wydarzeniu towarzyszyć będzie reportaż z pobytu Piotra Urbańca – laureata ubiegłorocznego konkursu APH w Nowym Jorku.
 
Piotr Maria Śliwicki, prezes zarządu Grupy Ergo Hestia podkreśla, jak ważne jest dla sopockiego ubezpieczyciela zaangażowanie w życie kulturalne: Partnerstwo strategiczne z MSN, jednym z najważniejszych ośrodków na mapie kultury współczesnej w Polsce i cenioną instytucją europejską, to naturalny kierunek rozwoju naszego zaangażowania na rzecz wspierania młodej sztuki i jej twórców”.
 
Wystawa prac w tymczasowej siedzibie muzeum
 
Wystawę wszystkich wyróżnionych prac będzie można oglądać od 27.06 do 9.07 w nowej, tymczasowej siedzibie muzeum. Joanna Mytkowskadyrektor MSN dodaje: „ Zacieśniamy współpracę teraz, by zarówno Muzeum, jak i Fundacja Artystyczna Podróż Hestii skorzystały z nowej energii, związanej z otwarciem naszego fantastycznego miejsca nad Wisłą. Dajemy młodym artystom przestrzeń kontaktu z nowymi kręgami odbiorców, a naszej publiczności – perspektywę zetknięcia się z nowymi postawami i nowymi zjawiskami w sztuce”.
 
Źródło:www.ergohestia.pl
 

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

12 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago