Categories: Aktualności

Ergo Hestia wspiera sportowców

Gra o najwyższe cele i nowoczesność – to wspólne  cechy ERGO Hestii oraz zespołów siatkówki i koszykówki spod znaku Trefla. Na strojach meczowych koszykarzy Trefla Sopot pojawiło się logo ubezpieczyciela.  
 

Przez najbliższy rok (z rokowaniem przedłużenia na kolejne lata) ubezpieczyciel będzie wspierał wszystkie kluby Trefla: Lotos Trefl Gdańsk (siatkówka mężczyzn), Trefl Sopot (koszykówka mężczyzn) i PGE Atom Trefl Sopot (siatkówka kobiet). Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu Grupy Ergo Hestia dodaje:
 
„Rozpoczynając współpracę, zdajemy sobie sprawę, że wspieranie sportu wymaga cierpliwości. Chcemy współtworzyć tę organizację, zwłaszcza, że efekt w drużynach seniorskich jest możliwy do osiągnięcia dzięki rozbudowanej pracy z młodzieżą. Cieszy oczywiście fakt, że większość meczów, które drużyny spod znaku Trefla rozgrywają w roli gospodarza, rozgrywanych jest w Ergo Arenie”.
 
Piotr Należyty prezes Lotosu Trefla nie kryje zadowolenia z nowego sponsora:
 
„Jesteśmy zaszczyceni, że do grona naszych partnerów dołączyło tak duża i prężnie rozwijająca się firma. Nawiązanie współpracy z jednym z liderów rynku ubezpieczeń to dowód, że nasze kluby rozwijają się we właściwym kierunku, a firmy o międzynarodowej renomie widzą w nas wartościowego partnera. Z dumą będziemy eksponować logo Ergo Hestii przy okazji wszystkich meczów Lotosu Trefla Gdańsk w PlusLidze, Pucharze Polski i Lidze Mistrzów. Wierzymy, że to początek wieloletniej współpracy, która zarówno Ergo Hestii, jak i wszystkim klubom spod znaku Trefla przyniesie wymierne korzyści biznesowe i wizerunkowe”.
 
Oprócz stroi meczowych zawodników, logo Hestii będzie widoczne również na bandach LED wokół boiska, naklejkach na parkiecie oraz materiałach poligraficznych promującymi mecze wszystkich drużyn Trefla. To kolejny projekt, który w ostatnim czasie zdecydowała się wesprzeć firma.
 
Źródło:www.atomtrefl.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

12 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago