Gra o najwyższe cele i nowoczesność – to wspólne cechy ERGO Hestii oraz zespołów siatkówki i koszykówki spod znaku Trefla. Na strojach meczowych koszykarzy Trefla Sopot pojawiło się logo ubezpieczyciela.
Przez najbliższy rok (z rokowaniem przedłużenia na kolejne lata) ubezpieczyciel będzie wspierał wszystkie kluby Trefla: Lotos Trefl Gdańsk (siatkówka mężczyzn), Trefl Sopot (koszykówka mężczyzn) i PGE Atom Trefl Sopot (siatkówka kobiet). Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu Grupy Ergo Hestia dodaje:
„Rozpoczynając współpracę, zdajemy sobie sprawę, że wspieranie sportu wymaga cierpliwości. Chcemy współtworzyć tę organizację, zwłaszcza, że efekt w drużynach seniorskich jest możliwy do osiągnięcia dzięki rozbudowanej pracy z młodzieżą. Cieszy oczywiście fakt, że większość meczów, które drużyny spod znaku Trefla rozgrywają w roli gospodarza, rozgrywanych jest w Ergo Arenie”.
Piotr Należyty prezes Lotosu Trefla nie kryje zadowolenia z nowego sponsora:
„Jesteśmy zaszczyceni, że do grona naszych partnerów dołączyło tak duża i prężnie rozwijająca się firma. Nawiązanie współpracy z jednym z liderów rynku ubezpieczeń to dowód, że nasze kluby rozwijają się we właściwym kierunku, a firmy o międzynarodowej renomie widzą w nas wartościowego partnera. Z dumą będziemy eksponować logo Ergo Hestii przy okazji wszystkich meczów Lotosu Trefla Gdańsk w PlusLidze, Pucharze Polski i Lidze Mistrzów. Wierzymy, że to początek wieloletniej współpracy, która zarówno Ergo Hestii, jak i wszystkim klubom spod znaku Trefla przyniesie wymierne korzyści biznesowe i wizerunkowe”.
Oprócz stroi meczowych zawodników, logo Hestii będzie widoczne również na bandach LED wokół boiska, naklejkach na parkiecie oraz materiałach poligraficznych promującymi mecze wszystkich drużyn Trefla. To kolejny projekt, który w ostatnim czasie zdecydowała się wesprzeć firma.
Źródło:www.atomtrefl.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…