Gra o najwyższe cele i nowoczesność – to wspólne cechy ERGO Hestii oraz zespołów siatkówki i koszykówki spod znaku Trefla. Na strojach meczowych koszykarzy Trefla Sopot pojawiło się logo ubezpieczyciela.
Przez najbliższy rok (z rokowaniem przedłużenia na kolejne lata) ubezpieczyciel będzie wspierał wszystkie kluby Trefla: Lotos Trefl Gdańsk (siatkówka mężczyzn), Trefl Sopot (koszykówka mężczyzn) i PGE Atom Trefl Sopot (siatkówka kobiet). Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu Grupy Ergo Hestia dodaje:
„Rozpoczynając współpracę, zdajemy sobie sprawę, że wspieranie sportu wymaga cierpliwości. Chcemy współtworzyć tę organizację, zwłaszcza, że efekt w drużynach seniorskich jest możliwy do osiągnięcia dzięki rozbudowanej pracy z młodzieżą. Cieszy oczywiście fakt, że większość meczów, które drużyny spod znaku Trefla rozgrywają w roli gospodarza, rozgrywanych jest w Ergo Arenie”.
Piotr Należyty prezes Lotosu Trefla nie kryje zadowolenia z nowego sponsora:
„Jesteśmy zaszczyceni, że do grona naszych partnerów dołączyło tak duża i prężnie rozwijająca się firma. Nawiązanie współpracy z jednym z liderów rynku ubezpieczeń to dowód, że nasze kluby rozwijają się we właściwym kierunku, a firmy o międzynarodowej renomie widzą w nas wartościowego partnera. Z dumą będziemy eksponować logo Ergo Hestii przy okazji wszystkich meczów Lotosu Trefla Gdańsk w PlusLidze, Pucharze Polski i Lidze Mistrzów. Wierzymy, że to początek wieloletniej współpracy, która zarówno Ergo Hestii, jak i wszystkim klubom spod znaku Trefla przyniesie wymierne korzyści biznesowe i wizerunkowe”.
Oprócz stroi meczowych zawodników, logo Hestii będzie widoczne również na bandach LED wokół boiska, naklejkach na parkiecie oraz materiałach poligraficznych promującymi mecze wszystkich drużyn Trefla. To kolejny projekt, który w ostatnim czasie zdecydowała się wesprzeć firma.
Źródło:www.atomtrefl.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…