Aktualności

Ergo Hestia wygrywa w Konkursie Biuletynów Firmowych AGAPE 2016

Raport roczny Grupy Ergo Hestia oraz projekt #mistrzowskaochrona, zwyciężyły w swoich kategoriach w Konkursie Biuletynów Firmowych AGAPE 2016. 
 
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych biuletynów firmowych, biuletynów instytucji, projektów jednorazowych custom publishing oraz projektów multimedialnych spośród nadesłanych publikacji. Twórcy projektu podkreślają: „ Na przykładzie najlepszych prac chcemy pokazać, w jaki sposób biuletyn custom publishing może realizować cele firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich należy używać, by publikacja wyglądała profesjonalnie”.
 
Raport roczny Grupy Ergo Hestia za rok 2015 zwyciężył w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany 2016. W kategorii Projekt Multimedialny 2016 pierwsze miejsce zajął projekt promujący ubezpieczenia ERGO Podróż #mistrzowskaochrona, a zaraz za nim uplasował się cykl filmów o pasjach pracowników Grupy „ERGO Hestia z pasją”. Oba projekty zostały realizowane we współpracy z Polish Creative Group. Projekt #mistrzowskaochrona jest promowany przez Małgorzatę Białecką, uczestniczkę Igrzysk Olimpijskich w Rio. Windsurferka Sopockiego Klubu Żeglarskiego Ergo Hestia Sopot jest twarzą ubezpieczenia podróżnego Ergo Podróż.
 
Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji Grupy Ergo Hestia nie kryje radości: „ Cieszę się, że zwycięskie projekty są między innymi efektem naszego długofalowego zaangażowania we wspieranie wybranych inicjatyw. To już drugi raport roczny przygotowany przez laureata konkursu Artystyczna Podróż Hestii. Konkursu, który w tym roku zorganizowany został po raz 15. Również w przypadku projektu #mistrzowskaochrona możemy czerpać z szesnastoletniej historii współpracy z Sopockim Klubem Żeglarskim Ergo Hestia Sopot. Dziś współpracujemy z kolejną uczestniczką Igrzysk, która swoim przykładem w znakomity sposób promuje nasze ubezpieczenia”.
 
Konkurs Biuletynów Firmowych jest organizowany od 2001 r. przez agencją doradczą i wydawniczą AGAPE. Jest to ogólnopolski konkursu na najlepszą publikację firmową (custom publishing).

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

10 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

10 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago