Categories: Aktualności

ERGO wprowadza obsługę w języku migowym

Wszystkie osoby niesłyszące, które chcą skontaktować się ubezpieczycielem, mogą skorzystać z usługi tłumacza języka migowego za pośrednictwem strony internetowej firmy. Jest to kolejny krok w rozwoju dialogu z klientami.

W Polsce żyje ponad 470 tysięcy osób niesłyszących, a język migowy ma odmienną od języka polskiego składnię i gramatykę. Język polski jest dla nich zawsze drugim językiem, dlatego osoby niesłyszące mają trudności z jednoznacznym zrozumieniem słowa pisanego. Wprowadzenie usługi tłumacza języka migowego on-line jest wielkim udogodnieniem dla niesłyszących.
 
Wszystkie osoby niesłyszące, mogą skorzystać z usługi w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18. Jedynym warunkiem jaki muszą spełniać niepełnosprawni to dostęp do internetu. Na specjalnie przygotowanej podstronie: www.ergohestia.pl/migamy można uruchomić wideokonferencję z tłumaczem języka migowego wybierając symbol międzynarodowego znaku pomocy osobom niesłyszącym. Połączenie z infolinią ERGO Hestii za pośrednictwem tłumacza języka migowego jest możliwe również poprzez aplikację mobilną firmy Migam. Tłumacze obsługujący klientów są również przygotowani do tłumaczenia terminów ubezpieczeniowych. 
 
Mikołaj Kunica dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii podkreśla jak istotny jest to krok w stronę komunikacji z klientem: „W ERGO Hestii rozumiemy, jak w sposób przyjazny i odpowiedzialny ubezpieczać klientów. Dlatego stawiamy na dialog ze wszystkimi. Chcąc zapewnić pełną dostępności oferty, nasze usługi projektujemy w sposób uniwersalny, dostosowując je do potrzeb różnych grup społecznych, m.in. osób z niepełnosprawnością. Jednym z efektów takiego myślenia jest wprowadzenie obsługi w języku migowym”.
 
Wprowadzeniu obsługi w języku migowym w ERGO Hestii jest częścią kampanii „Rozumiemy się bez słów”, której spot jest dostępny w serwisie YouTube: 
 

 
Źródło: www.ergohestia.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Generali: Ruszyło Wyzwanie The Human Safety Net w Polsce 

W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…

2 godziny ago

PKO Ubezpieczenia z nową kampanią promującą ubezpieczenie PKO Dom 

PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…

2 godziny ago

Polskie auta bez OC sieją spustoszenie na europejskich drogach 

W 2024 roku kierowcy z polskimi tablicami rejestracyjnymi byli sprawcami aż 70,8 tys. kolizji i…

2 godziny ago

Allianz umożliwia opłacanie składek powtarzalnych BLIKIEM 

Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa…

2 godziny ago

Odszkodowanie za pogryzienie przez psa a polisa NNW 

Pogryzienie przez psa może wiązać się z poważnymi skutkami zdrowotnymi i emocjonalnymi, zwłaszcza u dzieci. Jak…

2 godziny ago

Generali Życie nagrodzone za innowacyjne podejście do ubezpieczeń 

Generali Życie zostało nagrodzone Srebrnym Parasolem za wprowadzenie na rynek nowego produktu „Generali, z myślą…

2 dni ago