Categories: Aktualności

ERGO wprowadza obsługę w języku migowym

Wszystkie osoby niesłyszące, które chcą skontaktować się ubezpieczycielem, mogą skorzystać z usługi tłumacza języka migowego za pośrednictwem strony internetowej firmy. Jest to kolejny krok w rozwoju dialogu z klientami.

W Polsce żyje ponad 470 tysięcy osób niesłyszących, a język migowy ma odmienną od języka polskiego składnię i gramatykę. Język polski jest dla nich zawsze drugim językiem, dlatego osoby niesłyszące mają trudności z jednoznacznym zrozumieniem słowa pisanego. Wprowadzenie usługi tłumacza języka migowego on-line jest wielkim udogodnieniem dla niesłyszących.
 
Wszystkie osoby niesłyszące, mogą skorzystać z usługi w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18. Jedynym warunkiem jaki muszą spełniać niepełnosprawni to dostęp do internetu. Na specjalnie przygotowanej podstronie: www.ergohestia.pl/migamy można uruchomić wideokonferencję z tłumaczem języka migowego wybierając symbol międzynarodowego znaku pomocy osobom niesłyszącym. Połączenie z infolinią ERGO Hestii za pośrednictwem tłumacza języka migowego jest możliwe również poprzez aplikację mobilną firmy Migam. Tłumacze obsługujący klientów są również przygotowani do tłumaczenia terminów ubezpieczeniowych. 
 
Mikołaj Kunica dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii podkreśla jak istotny jest to krok w stronę komunikacji z klientem: „W ERGO Hestii rozumiemy, jak w sposób przyjazny i odpowiedzialny ubezpieczać klientów. Dlatego stawiamy na dialog ze wszystkimi. Chcąc zapewnić pełną dostępności oferty, nasze usługi projektujemy w sposób uniwersalny, dostosowując je do potrzeb różnych grup społecznych, m.in. osób z niepełnosprawnością. Jednym z efektów takiego myślenia jest wprowadzenie obsługi w języku migowym”.
 
Wprowadzeniu obsługi w języku migowym w ERGO Hestii jest częścią kampanii „Rozumiemy się bez słów”, której spot jest dostępny w serwisie YouTube: 
 

 
Źródło: www.ergohestia.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

4 dni ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

4 dni ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

4 dni ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

4 dni ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

5 dni ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

5 dni ago