Wszystkie osoby niesłyszące, które chcą skontaktować się ubezpieczycielem, mogą skorzystać z usługi tłumacza języka migowego za pośrednictwem strony internetowej firmy. Jest to kolejny krok w rozwoju dialogu z klientami.
W Polsce żyje ponad 470 tysięcy osób niesłyszących, a język migowy ma odmienną od języka polskiego składnię i gramatykę. Język polski jest dla nich zawsze drugim językiem, dlatego osoby niesłyszące mają trudności z jednoznacznym zrozumieniem słowa pisanego. Wprowadzenie usługi tłumacza języka migowego on-line jest wielkim udogodnieniem dla niesłyszących.
Wszystkie osoby niesłyszące, mogą skorzystać z usługi w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18. Jedynym warunkiem jaki muszą spełniać niepełnosprawni to dostęp do internetu. Na specjalnie przygotowanej podstronie: www.ergohestia.pl/migamy można uruchomić wideokonferencję z tłumaczem języka migowego wybierając symbol międzynarodowego znaku pomocy osobom niesłyszącym. Połączenie z infolinią ERGO Hestii za pośrednictwem tłumacza języka migowego jest możliwe również poprzez aplikację mobilną firmy Migam. Tłumacze obsługujący klientów są również przygotowani do tłumaczenia terminów ubezpieczeniowych.
Mikołaj Kunica dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii podkreśla jak istotny jest to krok w stronę komunikacji z klientem: „W ERGO Hestii rozumiemy, jak w sposób przyjazny i odpowiedzialny ubezpieczać klientów. Dlatego stawiamy na dialog ze wszystkimi. Chcąc zapewnić pełną dostępności oferty, nasze usługi projektujemy w sposób uniwersalny, dostosowując je do potrzeb różnych grup społecznych, m.in. osób z niepełnosprawnością. Jednym z efektów takiego myślenia jest wprowadzenie obsługi w języku migowym”.
Wprowadzeniu obsługi w języku migowym w ERGO Hestii jest częścią kampanii „Rozumiemy się bez słów”, której spot jest dostępny w serwisie YouTube:
Źródło: www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…