Europ Assistance Polska oferuje ubezpieczenie dla klientów sieci sklepów Komfort, którzy objęci są ochroną Ubezpieczenia Generali „Bezpieczna Podłoga”. Ubezpieczeni mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów pomocy w przypadku wystąpienia nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń.
Klienci sieci Komfort mogą skorzystać z assistance, które gwarantuje natychmiastową i całodobową pomoc w razie wystąpienia rożnego typu zdarzeń, wymagających pomocy hydraulika lub elektryka. Organizacją ich wizyty oraz pokryciem kosztów zajmie się Centrum Alarmowe Europ Assistance Polska.
Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska. Wyjaśnia: „Proponowane rozwiązanie daje klientom poczucie bezpieczeństwa, jest praktyczne i wygodne. W przypadku zdarzenia, nie muszą poświęcać czasu np. na wyszukiwanie specjalistów, sprawdzanie ich dostępności, itd., wszystkie czynności wykonujemy za nich, szukając najbardziej dogodnego rozwiązania”.
Suma ubezpieczenia w zakresie czynności związanych z udzieleniem natychmiastowej pomocy interwencyjnej wynosi 500 zł na zdarzenia zaistniałe w okresie ubezpieczenia. Marek Wojciechowski Zastępca Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych Generali opiniuje: „Współpraca z Europ Assistance i sklepami Komfort to kolejny projekt, w którym ofertę ubezpieczeń majątkowych uzupełniamy świadczeniami assistance, pokazując jak ważne jest zagwarantowanie Klientom możliwości uzyskania natychmiastowej pomocy i wsparcia”.
Europ Assistance Polska oferuje ubezpieczenia assistance w sprzedaży bezpośredniej. Pomoc w Domu, Pomoc na Drodze, czy Pomoc Rowerowa gwarantują natychmiastowe wsparcie w nieprzewidzianych sytuacjach. Produkty dostępne są w różnych wariantach, dzięki czemu każdy może dopasować ochronę ubezpieczeniową do własnych potrzeb.
Źródło: www.generali.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…