Europ Assistance Polska organizuje I Travel Insurance Forum, które odbędzie się 23 października br. w Warszawie. Poruszana tematyka dotyczyć będzie m.in.: rozwoju turystyki i ubezpieczeń podróżnych, nowych technologii, regulacji prawnych oraz bezpieczeństwa w podróży.
Dynamiczny rozwój usług i rynku turystycznego sprawia, że szybko rozwija się również rynek ubezpieczeń podróżnych, a ich dopasowanie do potrzeb podróżnych staje się kluczowe. Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska podkreśla; „Wspólnych obszarów do współpracy branży turystycznej i ubezpieczeniowej jest coraz więcej, dlatego by stworzyć platformę do dialogu organizujemy Travel Insurance Forum”.
Jak będzie wyglądała przyszłość branży turystycznej, co może zmienić sztuczna inteligencja, jak kierować ofertę do młodego pokolenia i z jakimi innymi wyzwaniami będzie musiała się zmierzyć w nadchodzącej przyszłości branża turystyczna? Czy ubezpieczenia w podróży mogą być dodatkowym źródłem przychodów i zwiększenia lojalności pasażerów? Na te pytania odpowie Paweł Rek Dyrektor Generalny Amadeus Polska i Dyrektor Regionalny Amadeus Europa Środkowa i Wschodnia.
Eksperci rynku ubezpieczeń potwierdzają, że bezpieczeństwo ma dzisiaj co najmniej dwie twarze – tę rozumianą dosłownie jako bezpieczeństwo fizyczne każdego z nas, a także cyber-bezpieczeństwo, które dotyczy nas jako szeroko rozumianych użytkowników nowych technologii i internetu.
W trakcie forum przyjrzymy się również polskiemu rynkowi assistance w kontekście ubezpieczeń podróżnych. Eksperci Europ Assistance Polska – Marcin Zieliński, Dyrektor Sprzedaży oraz Rafał Marczewski, Dyrektor Operacyjny, opowiedzą jak zmieniają się oczekiwania klientów oraz oferta ubezpieczeń podróżnych. Ważnym aspektem prezentacji będą również innowacje – automatyzacja procesów, czat, BOT oraz inne rozwiązania usprawniające szybkie i skuteczne niesienie pomocy klientom.
Na podsumowanie forum zaproszeni goście z branży ubezpieczeniowej i turystycznej będą dyskutowali na temat doświadczeń klientów w ubezpieczeniach podróżnych. Jak zarządzać i poprawiać doświadczenia klienta w tak dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym i zróżnicowanej grupie klientów? Z jednej strony mamy do czynienia ze świadomymi klientami oczekującymi zaawansowanych rozwiązań, ale jest też grupa klientów, którzy podróżując jeszcze nie korzystają z ubezpieczeń. Jak zatem kreować ofertę i komunikację, aby spełnić oczekiwania tych jeszcze nieubezpieczonych? Na to i szereg innych pytań odpowiedzą goście panelu dyskusyjnego.
Źródło: www.europ-assistance.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…