Aktualności

Europ Assistance Polska organizuje I Travel Insurance Forum

Europ Assistance Polska organizuje I Travel Insurance Forum, które odbędzie się 23 października br. w Warszawie. Poruszana tematyka dotyczyć będzie m.in.: rozwoju turystyki i ubezpieczeń podróżnych, nowych technologii, regulacji prawnych oraz bezpieczeństwa w podróży.

 

Podróżowanie to także styl życia

 
Dynamiczny rozwój usług i rynku turystycznego sprawia, że szybko rozwija się również rynek ubezpieczeń podróżnych, a ich dopasowanie do potrzeb podróżnych staje się kluczowe. Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska podkreśla; „Wspólnych obszarów do współpracy branży turystycznej i ubezpieczeniowej jest coraz więcej, dlatego by stworzyć platformę do dialogu organizujemy Travel Insurance Forum”.
 

Nowe technologie zmieniają sposób korzystania z usług turystycznych

 
Jak będzie wyglądała przyszłość branży turystycznej, co może zmienić sztuczna inteligencja, jak kierować ofertę do młodego pokolenia i z jakimi innymi wyzwaniami będzie musiała się zmierzyć w nadchodzącej przyszłości branża turystyczna? Czy ubezpieczenia w podróży mogą być dodatkowym źródłem przychodów i zwiększenia lojalności pasażerów? Na te pytania odpowie Paweł Rek Dyrektor Generalny Amadeus Polska i Dyrektor Regionalny Amadeus Europa Środkowa i Wschodnia.
 

Temat bezpieczeństwa – na co uważać aby nie stać się ofiarą cyberprzestępstwa?

 
Eksperci rynku ubezpieczeń potwierdzają, że bezpieczeństwo ma dzisiaj co najmniej dwie twarze – tę rozumianą dosłownie jako bezpieczeństwo fizyczne każdego z nas, a także cyber-bezpieczeństwo, które dotyczy nas jako szeroko rozumianych użytkowników nowych technologii i internetu.
 

Ubezpieczenia podróżne i assistance

 
W trakcie forum przyjrzymy się również polskiemu rynkowi assistance w kontekście ubezpieczeń podróżnych. Eksperci Europ Assistance Polska – Marcin Zieliński, Dyrektor Sprzedaży oraz Rafał Marczewski, Dyrektor Operacyjny, opowiedzą jak zmieniają się oczekiwania klientów oraz oferta ubezpieczeń podróżnych. Ważnym aspektem prezentacji będą również innowacje – automatyzacja procesów, czat, BOT oraz inne rozwiązania usprawniające szybkie i skuteczne niesienie pomocy klientom.
 

Panel – doświadczenia klienta

 
Na podsumowanie forum zaproszeni goście z branży ubezpieczeniowej i turystycznej będą dyskutowali na temat doświadczeń klientów w ubezpieczeniach podróżnych. Jak zarządzać i poprawiać doświadczenia klienta w tak dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym i zróżnicowanej grupie klientów? Z jednej strony mamy do czynienia ze świadomymi klientami oczekującymi zaawansowanych rozwiązań, ale jest też grupa klientów, którzy podróżując jeszcze nie korzystają z ubezpieczeń. Jak zatem kreować ofertę i komunikację, aby spełnić oczekiwania tych jeszcze nieubezpieczonych? Na to i szereg innych pytań odpowiedzą goście panelu dyskusyjnego.
 
Źródło: www.europ-assistance.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

3 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

3 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

4 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

4 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

6 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

6 dni ago