Europ Assistance Polska organizuje I Travel Insurance Forum, które odbędzie się 23 października br. w Warszawie. Poruszana tematyka dotyczyć będzie m.in.: rozwoju turystyki i ubezpieczeń podróżnych, nowych technologii, regulacji prawnych oraz bezpieczeństwa w podróży.
Dynamiczny rozwój usług i rynku turystycznego sprawia, że szybko rozwija się również rynek ubezpieczeń podróżnych, a ich dopasowanie do potrzeb podróżnych staje się kluczowe. Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska podkreśla; „Wspólnych obszarów do współpracy branży turystycznej i ubezpieczeniowej jest coraz więcej, dlatego by stworzyć platformę do dialogu organizujemy Travel Insurance Forum”.
Jak będzie wyglądała przyszłość branży turystycznej, co może zmienić sztuczna inteligencja, jak kierować ofertę do młodego pokolenia i z jakimi innymi wyzwaniami będzie musiała się zmierzyć w nadchodzącej przyszłości branża turystyczna? Czy ubezpieczenia w podróży mogą być dodatkowym źródłem przychodów i zwiększenia lojalności pasażerów? Na te pytania odpowie Paweł Rek Dyrektor Generalny Amadeus Polska i Dyrektor Regionalny Amadeus Europa Środkowa i Wschodnia.
Eksperci rynku ubezpieczeń potwierdzają, że bezpieczeństwo ma dzisiaj co najmniej dwie twarze – tę rozumianą dosłownie jako bezpieczeństwo fizyczne każdego z nas, a także cyber-bezpieczeństwo, które dotyczy nas jako szeroko rozumianych użytkowników nowych technologii i internetu.
W trakcie forum przyjrzymy się również polskiemu rynkowi assistance w kontekście ubezpieczeń podróżnych. Eksperci Europ Assistance Polska – Marcin Zieliński, Dyrektor Sprzedaży oraz Rafał Marczewski, Dyrektor Operacyjny, opowiedzą jak zmieniają się oczekiwania klientów oraz oferta ubezpieczeń podróżnych. Ważnym aspektem prezentacji będą również innowacje – automatyzacja procesów, czat, BOT oraz inne rozwiązania usprawniające szybkie i skuteczne niesienie pomocy klientom.
Na podsumowanie forum zaproszeni goście z branży ubezpieczeniowej i turystycznej będą dyskutowali na temat doświadczeń klientów w ubezpieczeniach podróżnych. Jak zarządzać i poprawiać doświadczenia klienta w tak dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym i zróżnicowanej grupie klientów? Z jednej strony mamy do czynienia ze świadomymi klientami oczekującymi zaawansowanych rozwiązań, ale jest też grupa klientów, którzy podróżując jeszcze nie korzystają z ubezpieczeń. Jak zatem kreować ofertę i komunikację, aby spełnić oczekiwania tych jeszcze nieubezpieczonych? Na to i szereg innych pytań odpowiedzą goście panelu dyskusyjnego.
Źródło: www.europ-assistance.pl
Po pożarze budynku mieszkalnego w Ząbkach Generali Polska szybko uruchomiło specjalne procedury pomocy dla swoich…
Tegoroczne edycje programów Akcelerator Wiedzy Brokera i Akcelerator Wiedzy Agenta zakończyły się spektakularnym sukcesem frekwencyjnym.…
Po lipcowym pożarze, który objął blok mieszkalny w Ząbkach, PZU uruchomiło natychmiastowe działania pomocowe dla…
Compensa uruchamia nową usługę – Alerty Pogodowe. Za pomocą powiadomień SMS ubezpieczyciel ostrzega klientów przed…
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…