Categories: Aktualności

Europ Assistance Polska organizuje I Travel Insurance Forum

Europ Assistance Polska organizuje I Travel Insurance Forum, które odbędzie się 23 października br. w Warszawie. Poruszana tematyka dotyczyć będzie m.in.: rozwoju turystyki i ubezpieczeń podróżnych, nowych technologii, regulacji prawnych oraz bezpieczeństwa w podróży.

 

Podróżowanie to także styl życia

 
Dynamiczny rozwój usług i rynku turystycznego sprawia, że szybko rozwija się również rynek ubezpieczeń podróżnych, a ich dopasowanie do potrzeb podróżnych staje się kluczowe. Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska podkreśla; „Wspólnych obszarów do współpracy branży turystycznej i ubezpieczeniowej jest coraz więcej, dlatego by stworzyć platformę do dialogu organizujemy Travel Insurance Forum”.
 

Nowe technologie zmieniają sposób korzystania z usług turystycznych

 
Jak będzie wyglądała przyszłość branży turystycznej, co może zmienić sztuczna inteligencja, jak kierować ofertę do młodego pokolenia i z jakimi innymi wyzwaniami będzie musiała się zmierzyć w nadchodzącej przyszłości branża turystyczna? Czy ubezpieczenia w podróży mogą być dodatkowym źródłem przychodów i zwiększenia lojalności pasażerów? Na te pytania odpowie Paweł Rek Dyrektor Generalny Amadeus Polska i Dyrektor Regionalny Amadeus Europa Środkowa i Wschodnia.
 

Temat bezpieczeństwa – na co uważać aby nie stać się ofiarą cyberprzestępstwa?

 
Eksperci rynku ubezpieczeń potwierdzają, że bezpieczeństwo ma dzisiaj co najmniej dwie twarze – tę rozumianą dosłownie jako bezpieczeństwo fizyczne każdego z nas, a także cyber-bezpieczeństwo, które dotyczy nas jako szeroko rozumianych użytkowników nowych technologii i internetu.
 

Ubezpieczenia podróżne i assistance

 
W trakcie forum przyjrzymy się również polskiemu rynkowi assistance w kontekście ubezpieczeń podróżnych. Eksperci Europ Assistance Polska – Marcin Zieliński, Dyrektor Sprzedaży oraz Rafał Marczewski, Dyrektor Operacyjny, opowiedzą jak zmieniają się oczekiwania klientów oraz oferta ubezpieczeń podróżnych. Ważnym aspektem prezentacji będą również innowacje – automatyzacja procesów, czat, BOT oraz inne rozwiązania usprawniające szybkie i skuteczne niesienie pomocy klientom.
 

Panel – doświadczenia klienta

 
Na podsumowanie forum zaproszeni goście z branży ubezpieczeniowej i turystycznej będą dyskutowali na temat doświadczeń klientów w ubezpieczeniach podróżnych. Jak zarządzać i poprawiać doświadczenia klienta w tak dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym i zróżnicowanej grupie klientów? Z jednej strony mamy do czynienia ze świadomymi klientami oczekującymi zaawansowanych rozwiązań, ale jest też grupa klientów, którzy podróżując jeszcze nie korzystają z ubezpieczeń. Jak zatem kreować ofertę i komunikację, aby spełnić oczekiwania tych jeszcze nieubezpieczonych? Na to i szereg innych pytań odpowiedzą goście panelu dyskusyjnego.
 
Źródło: www.europ-assistance.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

17 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

17 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

20 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago