Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance, które realizowane były podczas tegorocznych ferii. Jak wynika ze statystyk, najczęściej interwencje dotyczyły zgłoszenia z zakresu assistance samochodowego (62%). Zgłoszenia dotyczące zaś kwestii medycznych stanowiły 21% wszystkich zgłoszeń.
Polskie góry modne podczas ferii
Podczas zimy dobre warunki narciarskie w Polsce sprzyjały wyjazdom w góry. Pomocy w Polsce potrzebowało 98% osób, które zgłaszały się do Centrum Alarmowego. Jak pokazują statystyki Europ Assistance Polska z europejskich kurortów zimowych klienci najchętniej wybierali te we Włoszech (19%), Niemczech (18%) i Austrii (14%). Polacy podróżowali też w bardziej egzotyczne rejony świata takie jak Australia, Kambodża, Brazylia, Indonezja czy Wietnam.
Tegoroczne ferie zdominował sezon urlopowy
Spora frekwencja narciarzy i snowboardzistów na stokach przełożyła się na dużą liczbę zgłoszeń do Centrum Alarmowego Europ Assistanca Polska. Zgłoszenia te dotyczyły głównie takich urazów jak – u snowboardzistów urazów – kończyn górnych, u narciarzy natomiast, częściowej odnotowywano urazy kończyn dolnych. Jednak sezon zdominowały choroby – aż 64% zgłoszonych spraw medycznych wymagało konsultacji lekarskiej w zakresie zachorowania.
Z czym zmagali się kierowcy?
Z kolei kierowcy podczas tegorocznych ferii w głównej mierze zmagali się z awariami pojazdów, których najczęstszymi przyczynami były problemy z silnikiem samochodu (28%). Kolizje drogowe stanowiły natomiast 22% spraw, z jakimi zgłaszali się klienci. Pomoc techniczna świadczona była głównie w kraju, 97% wszystkich zgłoszeń trafiających do Centrum Alarmowego dotyczyła awarii i wypadków na polskich drogach. Najczęściej pomoc assistance była realizowana w województwie śląskim, dolnośląskim i mazowieckim.
Źródło: www.ubezpieczenia.europ-assistance.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…