Categories: Aktualności

Europ Assistance Polska: „Pomoc w Podróży” kupisz w internecie

Europ Assistance Polska rozpoczęła internetową sprzedaż ubezpieczenia assistance dla klientów indywidualnych pod nazwą „Pomoc w Podróży”. To produkt zapewniający szeroką ochronę podczas różnego rodzaju wyjazdów za granicę.

 

Pakiety w zależności od długości wyjazdu

 
Dostępna na platformie sprzedażowej Europ Assistance Polska  „Pomoc w Podróży” to produkt składający się z pięciu pakietów: „Weekend”, „Wakacje”, „Dłuższe Wakacje”, „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”. Osoby, które nabędą ochronę assistance „Pomoc w podróży” zostaną objęte ochroną, która trwa odpowiednio od 1 do 4 dni, do 9 dni, do 16 dni, do 60 dni i 1 miesiąc. Stawka w przypadku sumy ubezpieczenia, kosztów leczenia szpitalnego i kosztów transportu są takie same w ramach jednego wariantu i wynoszą odpowiednio: 150 tys. zł, 250 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł.
 

EAP: „Posiadamy ofertę dopasowaną do różnych opcji podróżnych

 
Marcin Zieliński, dyrektor sprzedaży Europ Assistance Polska wyjaśnia: „Polacy podróżują coraz chętniej. Mamy świadomość, że turyści to bardzo zróżnicowana grupa klientów i co za tym idzie – mają różne potrzeby. Dlatego przygotowaliśmy kilka różnych opcji podróżnych – tak, aby każdy mógł wybrać wariant dopasowany do charakteru podróży, okresu, na który wyjeżdża, czy celu podróży: wypoczynek, wyjazd służbowy”
 

Ubezpieczenie we wszystkich wariantach zawiera również rozszerzenie na sporty rekreacyjne

 
We wszystkich wariantach ubezpieczenia klienci mogą liczyć na różne świadczenia. Nalezą do nich m.in.: transport medyczny do szpitala, pomoc tłumacza i prawnika, ubezpieczenie bagażu. Dodatkowo mogą również liczyć na wsparcie w przypadku spóźnienia na połączenie krajowe i utraconego bagażu.
 
Najczęściej korzystamy z pomocy
 
Jak wynika ze statystyk, w ramach polis turystycznych Europ Assistance Polska, klienci najczęściej korzystają z assistance medycznego. Przykładowo od lipca do sierpnia 2018 r. klienci najchętniej wyjeżdżali do Chorwacji, Grecji, Włoch i Hiszpanii. Ponad 70% zgłoszeń dotyczyło spraw medycznych, w dalszej kolejności zgłaszali wypadki losowe i niekomunikacyjne 10%,  opóźnienia lotu, utratę bagażu lub jego opóźnienia (ok. 8%).
 
Źródło: www.europ-assistance.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago