Europ Assistance Polska rozpoczęła internetową sprzedaż ubezpieczenia assistance dla klientów indywidualnych pod nazwą „Pomoc w Podróży”. To produkt zapewniający szeroką ochronę podczas różnego rodzaju wyjazdów za granicę.
Dostępna na platformie sprzedażowej Europ Assistance Polska „Pomoc w Podróży” to produkt składający się z pięciu pakietów: „Weekend”, „Wakacje”, „Dłuższe Wakacje”, „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”. Osoby, które nabędą ochronę assistance „Pomoc w podróży” zostaną objęte ochroną, która trwa odpowiednio od 1 do 4 dni, do 9 dni, do 16 dni, do 60 dni i 1 miesiąc. Stawka w przypadku sumy ubezpieczenia, kosztów leczenia szpitalnego i kosztów transportu są takie same w ramach jednego wariantu i wynoszą odpowiednio: 150 tys. zł, 250 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł.
Marcin Zieliński, dyrektor sprzedaży Europ Assistance Polska wyjaśnia: „Polacy podróżują coraz chętniej. Mamy świadomość, że turyści to bardzo zróżnicowana grupa klientów i co za tym idzie – mają różne potrzeby. Dlatego przygotowaliśmy kilka różnych opcji podróżnych – tak, aby każdy mógł wybrać wariant dopasowany do charakteru podróży, okresu, na który wyjeżdża, czy celu podróży: wypoczynek, wyjazd służbowy”
We wszystkich wariantach ubezpieczenia klienci mogą liczyć na różne świadczenia. Nalezą do nich m.in.: transport medyczny do szpitala, pomoc tłumacza i prawnika, ubezpieczenie bagażu. Dodatkowo mogą również liczyć na wsparcie w przypadku spóźnienia na połączenie krajowe i utraconego bagażu.
Najczęściej korzystamy z pomocy
Jak wynika ze statystyk, w ramach polis turystycznych Europ Assistance Polska, klienci najczęściej korzystają z assistance medycznego. Przykładowo od lipca do sierpnia 2018 r. klienci najchętniej wyjeżdżali do Chorwacji, Grecji, Włoch i Hiszpanii. Ponad 70% zgłoszeń dotyczyło spraw medycznych, w dalszej kolejności zgłaszali wypadki losowe i niekomunikacyjne 10%, opóźnienia lotu, utratę bagażu lub jego opóźnienia (ok. 8%).
Źródło: www.europ-assistance.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…