Aktualności

Europ Assistance Polska: „Pomoc w Podróży” kupisz w internecie

Europ Assistance Polska rozpoczęła internetową sprzedaż ubezpieczenia assistance dla klientów indywidualnych pod nazwą „Pomoc w Podróży”. To produkt zapewniający szeroką ochronę podczas różnego rodzaju wyjazdów za granicę.

 

Pakiety w zależności od długości wyjazdu

 
Dostępna na platformie sprzedażowej Europ Assistance Polska  „Pomoc w Podróży” to produkt składający się z pięciu pakietów: „Weekend”, „Wakacje”, „Dłuższe Wakacje”, „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”. Osoby, które nabędą ochronę assistance „Pomoc w podróży” zostaną objęte ochroną, która trwa odpowiednio od 1 do 4 dni, do 9 dni, do 16 dni, do 60 dni i 1 miesiąc. Stawka w przypadku sumy ubezpieczenia, kosztów leczenia szpitalnego i kosztów transportu są takie same w ramach jednego wariantu i wynoszą odpowiednio: 150 tys. zł, 250 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł.
 

EAP: „Posiadamy ofertę dopasowaną do różnych opcji podróżnych

 
Marcin Zieliński, dyrektor sprzedaży Europ Assistance Polska wyjaśnia: „Polacy podróżują coraz chętniej. Mamy świadomość, że turyści to bardzo zróżnicowana grupa klientów i co za tym idzie – mają różne potrzeby. Dlatego przygotowaliśmy kilka różnych opcji podróżnych – tak, aby każdy mógł wybrać wariant dopasowany do charakteru podróży, okresu, na który wyjeżdża, czy celu podróży: wypoczynek, wyjazd służbowy”
 

Ubezpieczenie we wszystkich wariantach zawiera również rozszerzenie na sporty rekreacyjne

 
We wszystkich wariantach ubezpieczenia klienci mogą liczyć na różne świadczenia. Nalezą do nich m.in.: transport medyczny do szpitala, pomoc tłumacza i prawnika, ubezpieczenie bagażu. Dodatkowo mogą również liczyć na wsparcie w przypadku spóźnienia na połączenie krajowe i utraconego bagażu.
 
Najczęściej korzystamy z pomocy
 
Jak wynika ze statystyk, w ramach polis turystycznych Europ Assistance Polska, klienci najczęściej korzystają z assistance medycznego. Przykładowo od lipca do sierpnia 2018 r. klienci najchętniej wyjeżdżali do Chorwacji, Grecji, Włoch i Hiszpanii. Ponad 70% zgłoszeń dotyczyło spraw medycznych, w dalszej kolejności zgłaszali wypadki losowe i niekomunikacyjne 10%,  opóźnienia lotu, utratę bagażu lub jego opóźnienia (ok. 8%).
 
Źródło: www.europ-assistance.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowości produktowe i udogodnienia w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych UNIQA 

UNIQA wprowadziła zmiany w swoich ubezpieczeniach komunikacyjnych. Ubezpieczyciel oferuje nowości produktowe i zapewnia jeszcze szerszą…

2 godziny ago

Wyjeżdżasz na majówkę? Sprawdź swoje ubezpieczenia 

Przed nami majówka. Dla wielu z nas to dobra okazja do podróży własnym autem. Zwłaszcza,…

2 godziny ago

Ponad milion osób oszczędza na emeryturę z TFI PZU SA 

Liczba osób oszczędzających na emeryturę z TFI PZU wynosiła w połowie kwietnia ponad milion. Co…

3 dni ago

Ubezpieczenia robót budowlano-montażowych InterRisk w kontekście zmian klimatycznych 

Do wyzwań współczesnej gospodarki śmiało możemy zaliczyć zmiany klimatyczne. Wpływają one zarówno na życie codzienne,…

3 dni ago

Ubezpieczenie dla rowerzystów od TUW „TUW” 

Pomimo tego, że jazda na rowerze to przyjemna i zdrowa forma aktywności to niestety czasami…

4 dni ago

Fundacja Zaczytani.org i Grupa PZU z nowatorskim projektem edukacyjnym dla firm 

Nowy projekt edukacyjny, który powstał dzięki współpracy Fundacji Zaczytani.org i Grupy PZU to innowacyjne narzędzie…

4 dni ago