Categories: Aktualności

Europ Assistance Polska: „Pomoc w Podróży” kupisz w internecie

Europ Assistance Polska rozpoczęła internetową sprzedaż ubezpieczenia assistance dla klientów indywidualnych pod nazwą „Pomoc w Podróży”. To produkt zapewniający szeroką ochronę podczas różnego rodzaju wyjazdów za granicę.

 

Pakiety w zależności od długości wyjazdu

 
Dostępna na platformie sprzedażowej Europ Assistance Polska  „Pomoc w Podróży” to produkt składający się z pięciu pakietów: „Weekend”, „Wakacje”, „Dłuższe Wakacje”, „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”. Osoby, które nabędą ochronę assistance „Pomoc w podróży” zostaną objęte ochroną, która trwa odpowiednio od 1 do 4 dni, do 9 dni, do 16 dni, do 60 dni i 1 miesiąc. Stawka w przypadku sumy ubezpieczenia, kosztów leczenia szpitalnego i kosztów transportu są takie same w ramach jednego wariantu i wynoszą odpowiednio: 150 tys. zł, 250 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł.
 

EAP: „Posiadamy ofertę dopasowaną do różnych opcji podróżnych

 
Marcin Zieliński, dyrektor sprzedaży Europ Assistance Polska wyjaśnia: „Polacy podróżują coraz chętniej. Mamy świadomość, że turyści to bardzo zróżnicowana grupa klientów i co za tym idzie – mają różne potrzeby. Dlatego przygotowaliśmy kilka różnych opcji podróżnych – tak, aby każdy mógł wybrać wariant dopasowany do charakteru podróży, okresu, na który wyjeżdża, czy celu podróży: wypoczynek, wyjazd służbowy”
 

Ubezpieczenie we wszystkich wariantach zawiera również rozszerzenie na sporty rekreacyjne

 
We wszystkich wariantach ubezpieczenia klienci mogą liczyć na różne świadczenia. Nalezą do nich m.in.: transport medyczny do szpitala, pomoc tłumacza i prawnika, ubezpieczenie bagażu. Dodatkowo mogą również liczyć na wsparcie w przypadku spóźnienia na połączenie krajowe i utraconego bagażu.
 
Najczęściej korzystamy z pomocy
 
Jak wynika ze statystyk, w ramach polis turystycznych Europ Assistance Polska, klienci najczęściej korzystają z assistance medycznego. Przykładowo od lipca do sierpnia 2018 r. klienci najchętniej wyjeżdżali do Chorwacji, Grecji, Włoch i Hiszpanii. Ponad 70% zgłoszeń dotyczyło spraw medycznych, w dalszej kolejności zgłaszali wypadki losowe i niekomunikacyjne 10%,  opóźnienia lotu, utratę bagażu lub jego opóźnienia (ok. 8%).
 
Źródło: www.europ-assistance.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

3 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

3 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

3 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

3 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

3 dni ago