Europ Assistance Polska rozszerzyła grupę użytkowników aplikacji mobilnej GEO Care. Aplikacja umożliwia śledzenie trasy przejazdu usługodawcy. Z tej funkcji mogą korzystać już nie tylko klienci oczekujący na pomoc drogową. Z aplikacji mogą też korzystać osoby objęte podróżnym ubezpieczeniem assistance, które czekają na transport medyczny do Polski.
Rozwiązanie usprawnia i przyspiesza również proces organizacji pomocy. Z funkcji mogą korzystać klienci przebywający na całym świecie – nie ma żadnych ograniczeń geograficznych. Klient otrzymuje sms z linkiem, w który musi kliknąć, aby uruchomić „tracking”, czyli śledzenie pomocy.
Rafał Marczewski, dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT Europ Assistance Polska wyjaśnia: „Celem wdrożenia każdej nowej funkcjonalności w procesie obsługi klienta jest podwyższenie jakości poprzez m.in. zminimalizowanie stresu wynikającego z sytuacji, w której znalazł się klient z powodu nagłego zachorowania, awarii czy wypadku. Aplikacja GEO Care, którą uruchomiliśmy w 2016 r., jest wysoko oceniana przez klientów objętych assistance samochodowym, dlatego postanowiliśmy ją rozszerzyć na assistance podróżny. Dla klientów jednym z najważniejszych elementów w procesie organizacji pomocy jest sprawna komunikacja – informacja o statusie sprawy, a GEO Care doskonale wpisuje się w te oczekiwanie”.
Źródło: www.europ-assistance.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…