Europ Assistance Polska rozszerzyła grupę użytkowników aplikacji mobilnej GEO Care. Aplikacja umożliwia śledzenie trasy przejazdu usługodawcy. Z tej funkcji mogą korzystać już nie tylko klienci oczekujący na pomoc drogową. Z aplikacji mogą też korzystać osoby objęte podróżnym ubezpieczeniem assistance, które czekają na transport medyczny do Polski.
Rozwiązanie usprawnia i przyspiesza również proces organizacji pomocy. Z funkcji mogą korzystać klienci przebywający na całym świecie – nie ma żadnych ograniczeń geograficznych. Klient otrzymuje sms z linkiem, w który musi kliknąć, aby uruchomić „tracking”, czyli śledzenie pomocy.
Rafał Marczewski, dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT Europ Assistance Polska wyjaśnia: „Celem wdrożenia każdej nowej funkcjonalności w procesie obsługi klienta jest podwyższenie jakości poprzez m.in. zminimalizowanie stresu wynikającego z sytuacji, w której znalazł się klient z powodu nagłego zachorowania, awarii czy wypadku. Aplikacja GEO Care, którą uruchomiliśmy w 2016 r., jest wysoko oceniana przez klientów objętych assistance samochodowym, dlatego postanowiliśmy ją rozszerzyć na assistance podróżny. Dla klientów jednym z najważniejszych elementów w procesie organizacji pomocy jest sprawna komunikacja – informacja o statusie sprawy, a GEO Care doskonale wpisuje się w te oczekiwanie”.
Źródło: www.europ-assistance.pl
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…