Europ Assistance Polska rozszerzyła grupę użytkowników aplikacji mobilnej GEO Care. Aplikacja umożliwia śledzenie trasy przejazdu usługodawcy. Z tej funkcji mogą korzystać już nie tylko klienci oczekujący na pomoc drogową. Z aplikacji mogą też korzystać osoby objęte podróżnym ubezpieczeniem assistance, które czekają na transport medyczny do Polski.
Rozwiązanie usprawnia i przyspiesza również proces organizacji pomocy. Z funkcji mogą korzystać klienci przebywający na całym świecie – nie ma żadnych ograniczeń geograficznych. Klient otrzymuje sms z linkiem, w który musi kliknąć, aby uruchomić „tracking”, czyli śledzenie pomocy.
Rafał Marczewski, dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT Europ Assistance Polska wyjaśnia: „Celem wdrożenia każdej nowej funkcjonalności w procesie obsługi klienta jest podwyższenie jakości poprzez m.in. zminimalizowanie stresu wynikającego z sytuacji, w której znalazł się klient z powodu nagłego zachorowania, awarii czy wypadku. Aplikacja GEO Care, którą uruchomiliśmy w 2016 r., jest wysoko oceniana przez klientów objętych assistance samochodowym, dlatego postanowiliśmy ją rozszerzyć na assistance podróżny. Dla klientów jednym z najważniejszych elementów w procesie organizacji pomocy jest sprawna komunikacja – informacja o statusie sprawy, a GEO Care doskonale wpisuje się w te oczekiwanie”.
Źródło: www.europ-assistance.pl
Przeciętna cena ubezpieczenia OC wzrosła o 10% r/r. Z danych Rankomat.pl wynika, że średnia cena…
Wakacje to czas relaksu i radości, niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą szybko zburzyć ten spokój. Właśnie…
Compensa uruchomiła sprzedaż swojego nowego ubezpieczenia turystycznego online – od teraz produkt można kupić także…
Lato to czas beztroskich zabaw i wakacyjnych przygód, ale też i zwiększonego ryzyka wypadków wśród…
Wyjazd na urlop to czas relaksu i oddechu od codzienności. Ale żeby naprawdę odpocząć, musimy…
Codzienność przedszkolaka pełna jest ruchu, zabawy i niespodziewanych sytuacji. Niestety nawet drobny uraz może pociągać…