Trwa Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. Celem akcji, która obchodzona jest jednocześnie w 100 krajach jest stworzenie środowiska społecznego, które aktywnie wspiera przedsiębiorcze postawy i inicjatywy młodych ludzi. Jej pomysłodawcą są premier Wielkiej Brytanii Gordon Brown, brytyjska rządowo-biznesowa organizacja Make Your Mark oraz amerykańska Fundacja Kauffmana.
W Polsce do z najważniejszych projektów realizowanych w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości jest projekt pod hasłem: „Otwarta firma” w którym uczestniczy najszersze grono odbiorców. Dla firm jest to wspaniała okazja zarówno do promocji oraz do nawiązania nowych kontaktów w środowisku lokalnym. Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska: „ Po raz kolejny mamy możliwość zaprezentować młodzieży jak wygląda praca w firmie assistance i na czym polega realizacja pomocy w różnych sytuacjach. Wierzymy, że spotkania dostarczą uczniom nie tylko wiedzy na temat branży, ale także zaszczepią w nich chęć pracy w podobnym środowisku w przyszłości, co mamy nadzieję, pozytywnie wpłynie na kształtowanie ich ścieżki kariery”.
Firma Europ Assistance Polska nie tylko aktywnie uczestniczy w tegorocznej „Otwartej firmie” prowadząc zajęcia edukacyjne w szkołach ponadgimnazjalnych, ale również była sponsorem Gali podsumowującej poprzednią, piątą edycję projektu.
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości promuje świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw. Organizowany od 2008 roku , każdego listopad zrzesza instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości, organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, debaty i konkursy pomagające zdobyć wiedzę z zakresu zakładania i rozwijania własnej działalności gospodarczej. Projekt potrwa do niedzieli 22 listopada br.
Źródło: www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…