Jak wynika z badania „Morze czy góry?”*, aż 88% ankietowanych planuje w tym roku wakacyjny wyjazd. Połowa z nich chce spędzić czas nad morzem, natomiast w góry wybiera się 1/3 respondentów. Amatorzy górskich szlaków wybierają polskie rejony, natomiast ci, którzy wolą spędzać urlop na plaży wybierają dalsze kraje.
Bez względu na rodzaj wypoczynku, warto wykupić odpowiednią polisę turystyczną
Marat Nevretdinov, wiceprezes TU Europa przekonuje, że bez względu na to gdzie jedziemy i jak zamierzamy spędzać wolny czas, warto wykupić odpowiednią polisę turystyczną: „Aktywny sposób spędzania czasu na wakacjach zwiększa prawdopodobieństwo urazu czy nieszczęśliwego wypadku. Nawet jeśli nie planujemy przed wyjazdem mocniejszych doznań, to spontaniczne wejście do jaskini w górach czy przejażdżka motorówką po morzu mogą skończyć się nieprzyjemnymi konsekwencjami. Dlatego na wakacjach, zwłaszcza za granicą, warto mieć polisę turystyczną, która zapewni spokój, a gdy coś nam się stanie, pokryje koszty leczenia i transportu do kraju”.
W czasie nadchodzących wakacji dodatkowe ubezpieczenie turystyczne ma zamiar wykupić 42% respondentów
Osoby planujące wyjazd nad morze jednak częściej zauważają taką potrzebę (46%). Polisę kupują, gdy udają się za granicę (35%) oraz jeśli planują dłuższy wyjazd (20%). Dla wybierających się w góry najważniejszy powód zakupu polisy to niebezpieczeństwa, jakie mogą się tam przytrafić. Badani, którzy mają zamiar spędzić wakacje w górach, częściej twierdzą, że nie wykupią dodatkowej polisy, ponieważ mają ubezpieczenie w NFZ.
Przed planowaną daleką podróżą warto mieć ubezpieczenie kosztów rezygnacji
„Zależy nam, aby raz w roku porządnie wypocząć i mieć udane wakacje. Na zagraniczne wycieczki i dłuższe wyjazdy krajowe wydajemy niemałe kwoty, więc starannie je planujemy. Jeśli jednak tuż przed podróżą przydarzy nam się wypadek, będziemy bardzo zawiedzeni. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi ubezpieczenie kosztów rezygnacji. Umożliwia ono odzyskanie 100% pieniędzy wpłaconych na wycieczkę, gdy z różnych powodów, takich jak kontuzja, nagła choroba czy utrata pracy, nie będziemy mogli z niej skorzystać” – podkreśla Marat Nevretdinov.
*Badanie „Morze czy góry?” zostało zrealizowane w maju 2017 r. na zlecenie TU Europa przez IMAS International z wykorzystaniem ankiety internetowej CAWI na próbie 502 polskich internautów w wieku od 15 do 64 lat.
Źródło: www.tueuropa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…