Ubezpieczenie turystyczne „Travel” od TU Europa dostępne są w 1300 bankomatach sieci Planet Cash w całej Polsce. Bankomaty dostępne są m.in. w centrach handlowych, na lotniskach, dworcach kolejowych, autobusowych oraz stacjach metra.
Adam Matyaszek, wiceprezes It Card, właściciela sieci bankomatów Planet Cash powiedział, że:
„Wychodzimy naprzeciw zwiększonej mobilności klientów podróżujących podczas wakacji. Potrzebują oni zaledwie 2 minut, aby kilka razy kliknąć na ekranie urządzenia i zapewnić sobie spokój podczas wyjazdu. Sam zakup jest bardzo intuicyjny, a polisę opłaca się w urządzeniu kartą, bez żadnej prowizji”.
Z przeprowadzonych przez TU Europa badań wynika, że 60% respondentów uważa, że warto ubezpieczyć się podczas wakacyjnych wyjazdów. 42% osób robi to na „wszelki wypadek”. Natomiast osoby, które nie decydują się na kupno polisy turystycznej mówią, że są już ubezpieczone w ramach NFZ i posiadają kartę EKUZ.
Lidia Wieczorek, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Turystycznych i Gwarancji TU Europa zaznacza, że:
„ Ze względu na ograniczony zakres świadczeń objętych kartą EKUZ, również NFZ rekomenduje zakup ubezpieczenia na wyjazdy zagraniczne. Wiele usług, które są standardową częścią polisy podróżnej, jest wyłączonych z zakresu karty. EKUZ nie pokryje kosztów transportu medycznego do kraju i kosztów ratownictwa, nie zapewni też świadczenia z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków czy odpowiedzialności cywilnej, nie zagwarantuje ochrony bagażu podróżnego”.
Źródło: TU Europa, www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…