Z przeprowadzonej ankiety wynika, że świadomość ubezpieczeniowa Polaków wzrasta. 80% ankietowanych zadeklarowało posiadanie polisy turystycznej podczas zagranicznych zimowych wyjazdów. Warto również wiedzieć, że zakup ubezpieczenie z odpowiednim wyprzedzeniem pozwala dobrać zakres polisy do swoich potrzeb.
Na temat polisy turystycznej za granicę wypowiedziała się Małgorzata Skibińska, dyrektor działu rozwoju produktów i uderwritingu indywidualnego w Avivie:
„Ustalenie zakresu i wysokości sum ubezpieczenia jest mocno powiązane z celem i charakterem naszego wyjazdu. Nie ma jednej podstawowej zasady co do wyboru zakresu ochrony – jest to kwestia indywidualna, uzależniona od potrzeb w danym momencie. Można jednak wyodrębnić pewne podstawy zakresu ubezpieczenia, które ochronią nas w trudnych sytuacjach. Dla przykładu rodzina z 2 dzieci w wieku szkolnym wyjeżdzająca w Alpy na narty powinna zadbać, aby zakres wykupionej przez nich polisy turystycznej zawierał: ubezpieczenie kosztów leczenia zagranicą wraz z assistance, następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz OC w życiu prywatnym. Dodatkowo zakres ochrony należy rozszerzyć o uprawianie sportów zimowych. W ofertach ubezpieczycieli dostępne są też inne dodatki, jak np. ubezpieczenie sprzętu sportowego, bagażu, opóźnienie lotu, ale ich wybór powinien wynikać z potrzeby klienta. Przy wyjeździe w polskie góry można zrezygnować z kosztów leczenia i skoncentrować się na OC i NNW, należy jednak pamiętać, że przy kosztach leczenia zazwyczaj łącznie występuje assistance, w ramach którego organizowane są np. akcje ratownicze i transporty medyczne. W Avivie przy zakupie ubezpieczenia podróżnego udostępniamy klientom możliwość ubezpieczenia mieszkania lub domu na czas wyjazdu”
Z przeprowadzonej przez Avivę ankiety wynika, że Polacy najchętniej kupują polisy stacjonarnie u agenta lub w agencji ubezpieczeniowej (38,5%). Na kolejnych miejscach znalazły się zakupy przez internet (23,3%) oraz porównywarki ubezpieczeniowe (13,6%), serwisy internetowe banku (9,6%), aplikacje mobilne banku (8,3%) i aplikacja ubezpieczyciela (6%).
Źródło: AVIVA, www.alebank.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…