Categories: Aktualności

Firmy ubezpieczeniowe mniej wydają na reklamy

Według raportu Kantar Media*, który został opracowany dla wiertualnemedia.pl, przez ostatnie trzy kwartały tego roku firmy ubezpieczeniowe wydały 236,39 mln zł., co oznacza spadek o 4,6% w stosunku do analogicznego okresu w 2014r.

Najwięcej na reklamę wydała Grupa Generali, która na promocję w mediach poza internetowych wydała przez dziewięć miesięcy tego roku 32,9 mln zł, czyli o ponad dziewięć razy więcej niż roku ubiegłym. Skok ten spowodowany jest strategia marketingową, którą Grupa prowadzi od lutego tego roku. Kampania ma za zadanie zmienić wizerunek firmy na bardziej przyjazną dla klienta. Hasło przewodnie firmy: „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”, ma podkreślać, że klient jest najważniejszy. Grupa awansując na pierwsze miejsce pod względem wydatków na reklamy pozainternetowe, zdetronizowała Proame, która ograniczała wydatki o 33,6 % Proama latem br. reklamowała polisy mieszkaniowe z szeregiem dodatkowych świadczeń. Kolejne – trzecie miejsce pod tym względem zajmuje Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na życie z wydatkami w wysokości 21,4 mln zł. Firma w ostatni czasie kładzie szczególny nacisk na profilaktykę zdrowia, namawiając do badań. Nawiązuje do tego hasło: „Mamy serce do ubezpieczenia”. Czwarte miejsce zajęła AXA Direct wydając na promocję swoich produktów i usług 20,3 mln zł – o 21,4% więcej niż rok temu (16,71 mln zł). Pierwszą piątkę zamyka Liberty Ubezpieczenia tam wydatki na promocje sięgnęły 19,3 mln zł (20,73 mln zł,- 6,9% r/r).
 
* Kantar Media oferuje raporty opisujące wielkość oraz strukturę wydatków na reklamę wybranych kategorii produktowych, marek, reklamodawców, w podziale na media i nośniki. Raporty uwzględniają aktywność reklamową poszczególnych marek, reklamodawców, ich grup oraz kategorii.
 
Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

5 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

5 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

5 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

5 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

5 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

5 dni ago