W dniach 17 – 18 listopada w Warszawie odbędzie się Forum Ubezpieczenia, które zgromadzić ma prestiżowych ekspertów. Spotkanie zorganizowano w związku z intensywnymi przygotowaniami do wdrożenia nowych unijnych regulacji, które obowiązywać będą od nowego roku.
Solvency II to przede wszystkim nowe wymogi kapitałowe, które mają przeciwdziałać upadłościom i jednocześnie nowy sposób kalkulacji ryzyka, który spowoduje znaczne zmiany w cenach. Cały rynek ubezpieczeń podlega istotnym przemianom i walczy o sprzedaż.
Eksperci biorący udział w spotkaniu mają podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami poprzez prezentacje, wykłady oraz mini-warsztaty. Formuła spotkania pozwoli skutecznie wzmocnić strategię działań najważniejszych pionów w organizacji, a tym samym efektywniej wzmacniać sprzedaż i chronić przed utratą zysków czy reputacji. W programie Forum poruszane będą min. takie tematy jak:
1. Nowa ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej – jak wpłynie na rynek;
2. Nadzór nad rynkiem ubezpieczeniowym;
3. Zmiana ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów – znaczenie praktyczne;
4. Największe wyzwania cenowe stojące przed branżą;
5. Najnowsze kanały dystrybucji ubezpieczeń;
6. Pośrednictwo ubezpieczeniowe w świetle nowej regulacji europejskiej;
7. Techniki kontroli i monitorowania ryzyka w dobie Solvency II;
8. Big Data i nowoczesne technologie.
Wśród prelegentów wezmą udział między innymi przedstawiciele: Rzecznika Ubezpieczonych, PZU, Benefii, Link4, AXA, Allianz, Open Life, InterRisk, Atradius, FernPartners, T-Mobile i wielu innych.
Szczegółowy program znaleźć można pod adresem: http://konferencje.pb.pl/konferencja/920,forum-ubezpieczenia
Źródło: www.bp.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…