Obraz Wojciecha Kossaka pt. „Zaślubiny Polski z morzem”, trafił w dniu 10 lutego do kolekcji Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie. Z prywatnych rąk dzieło trafiło do Muzeum dzięki wsparciu Fundacji PZU. W asyście Prezydenta Bronisława Komorowskiego obraz został zaprezentowany szerokiej publiczności.
Fundacja PZU od 2004 roku realizuje działania filantropijne Grupy PZU. Jest to element strategii zaangażowania społecznego. Oprócz promowania edukacji dzieci i młodzieży, Fundacja wspiera talenty, oraz za pomocą szeroko rozwiniętych działań wspomaga wyrównywanie szans osób, które z różnych względów wymagają wsparcia. Mottem Fundacji jest hasło: „Pomagamy pomagać”.
Prezes PZU S.A Andrzej Klesyk powiedział:, cyt.: „Jesteśmy dumni, że po raz kolejny mogliśmy przyczynić się do pokazania szerokiemu gronu odbiorców ważnej pamiątki historycznej. Po Cadillacu Marszałka Piłsudskiego obraz Wojciecha Kossaka to kolejny artefakt wiążący nas z wydarzeniami sprzed wieku i przywracający pamięć historyczną”. Obraz nie jest pierwszym dziełem, które trafiło do polskich muzeów dzięki zaangażowaniu PZU.
Dzięki Fundacji i jej wsparciu finansowemu, do Muzeum Narodowego w Warszawie trafił obraz pt.: „Żydówka z pomarańczami” Aleksandra Gierymskiego, a w 2004 Fundacja PZU współfinansowała również zakup obrazu tego wybitnego twórcy – „Chłopiec niosący snop” dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…