W ramach akcji Fundacji PZU „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”, zakończono modernizację 20 niebezpiecznych miejsc zgłoszonych przez zarządców dróg i samorządy. W ten sposób PZU przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa pieszych. Patronat nad konkursem objęły Związek Powiatów Polskich, Związek Gmin Wiejskich RP oraz Związek Miast Polskich.
Każde z przejść wyposażono w specjalne maty antypoślizgowe, skracające drogę hamowania. Zainstalowano także system świetlny, który uruchamia się w momencie, gdy pieszy znajduje się w pobliżu przejścia. Ponadto na przejściach ulokowano zestaw ośmiu stale świecących „kocich oczek”, które pozwalają kierowcy dostrzec przejście ze znacznej odległości.
Izabela Rakuć-Kochaniak, prezes Fundacji PZU dodaje: „Celem kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” i realizowanych działań jest zwrócenie uwagi na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom ruchu drogowego, a przede wszystkim pieszym. To właśnie z myślą o nich w tym roku Fundacja PZU zaangażowała się w budowę aktywnych przejść dla pieszych. Wierzymy, że ich powstanie w realny sposób przełoży się na poprawę bezpieczeństwa pieszych na polskich drogach”.
Zmodernizowane przejścia znajdują się w Sędziszowie Małopolskim, Bezrzeczu, Mysłowicach, Zawadzkim, Markach, Skale, Myszkowie, Kobyłce, Karpaczu, Sieradzu, Witnicy, Olsztynie, Brzesku, Chełmży, Zielonce, Woli Podłężnej, Solance, Sierczy, Gołańczy i Miechowie. Konkurs spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem. W ciągu miesiąca zgłoszonych zostało ponad 340 niebezpiecznych lokalizacji, na które internauci oddali łącznie ponad 6 mln głosów.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…