Generali Polska zostało oficjalnym ubezpieczycielem tegorocznej edycji Operacji Czysta Rzeka. Towarzystwo zadba o ubezpieczenie NNW uczestników społecznego sprzątania rzek. Dołączenie do wydarzenia wpisuje się w dotychczasową strategię firmy.
Operacja Czysta Rzeka to największa skoordynowana akcja społecznego sprzątania rzek w Polsce. Wydarzenie to po raz pierwszy wystartowało w 2019 roku. Co istotne, z roku na rok akcja poszerza swój zasięg i gromadzi coraz więcej zaangażowanych osób. Z opublikowanych informacji wynika, że w ubiegłym roku chętnych do sprzątania było już ponad 8600, a odpadów zebrano 230 ton.
– Dołączenie Generali do Operacji Czysta Rzeka jest zgodne z naszą strategią. W Generali kontynuujemy nasze zobowiązanie do uwzględniania zrównoważonego rozwoju w naszych działaniach oraz do wywierania pozytywnego wpływu i zachęcania naszych interesariuszy do odpowiedzialnego zachowania. Operacja Czysta Rzeka jest działaniem w tym kierunku i pełni również funkcję edukacyjną, czego dowodem jest coraz większa liczba przyłączających się wolontariuszy – mówi Justyna Szafraniec, Dyrektor ds. PR, Generali Polska.
Jak możemy przeczytać, w ramach współpracy Generali Polska zapewni wszystkim wolontariuszom zgłoszonym w ramach tegorocznej akcji Operacja Czysta Rzeka ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Polisa ta zapewnia nie tylko odszkodowanie w razie nieszczęśliwego wypadku, ale również pokrywa koszty zakupu przedmiotów ortopedycznych i rehabilitacji.
Rejestracja sztabów w tegorocznej edycji ruszyła już 1 marca, a akcje lokalne rozpoczynają się 14 marca w Międzynarodowym Dniu Działania na Rzecz Rzek. Finał akcji został zaplanowany na 22 kwietnia w Światowy Dzień Ziemi.
Przypominamy, że ubezpieczyciel opiera swoją strategię nie tylko na działaniach związanych z równoważonym rozwojem, ale także dba o wzajemne relacje z klientami i pośrednikami. W styczniu Generali Polska po raz kolejny zdobyło nagrody w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”, który jest organizowany przez Gazetę Bankową. Ubezpieczyciel zajął wówczas drugie miejsce w ubezpieczeniach majątkowych oraz trzecie w kategorii ubezpieczenia na życie i ubezpieczenia komunikacyjne.
– Jestem dumny i bardzo się cieszę, że już kolejny raz otrzymujemy tytuł Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa, co potwierdza słuszność naszej strategii dążenia do bycia partnerem na całe życie dla naszych klientów, ale także agentów. Generali Polska od wielu lat jest nagradzane i znane jako firma godna zaufania – mówił podczas odbierania nagród Roger Hodgkiss, Prezes Zarządu Generali Polska.
Źródło: Generali Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…