W tegorocznym konkursie Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa, który jest organizowany przez redakcję „Gazety Bankowej” Generali Polska zdobyło pierwsze miejsce w trzech głównych kategoriach. Co więcej, prezes firmy Roger Hodgkiss, odebrał tytuł Ubezpieczeniowego Menedżera Roku 2023.
Z opublikowanych informacji wynika, że w tegorocznym konkursie organizowanym przez redakcję „Gazety Bankowej” Generali Polska zwyciężyło we wszystkich trzech kategoriach: ubezpieczeń komunikacyjnych, ubezpieczeń majątkowych bez motoryzacyjnych i ubezpieczeń na życie.
– Bardzo się cieszę z otrzymanych nagród. To efekt pracy naszego zaangażowanego zespołu i konsekwentnej realizacji strategii bycia partnerem na całe życie dla naszych klientów. Naszym celem zawsze było nie tylko dostarczanie klientom kompleksowej ochrony, ale także wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, które usprawniają nasze procesy obsługi i likwidacji szkód, aby klient mógł otrzymać pomoc, wtedy kiedy jej potrzebuje. Te nagrody są dla nas potwierdzeniem, że idziemy we właściwym kierunku, ale jednocześnie to zobowiązanie do dalszej pracy – mówi Roger Hodgkiss, Prezes Zarządu Generali Polska.
W tegorocznej edycji konkursu Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa został także wyróżniony Prezes Zarządu Generali Polska – Roger Hodgkiss otrzymał tytuł Ubezpieczeniowego Menedżera Roku 2023. Warto podkreślić, że kandydatury do tego konkursu zgłaszają firmy ubezpieczeniowe, a następnie głosuje nad nimi Kapituła. W tym roku nominowanych było siedmioro wybitnych menedżerów ubezpieczeniowych.
Konkurs Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa został zorganizowany przez redakcję Gazety Bankowej już po raz 14. Konkurs podzielony jest na trzy kategorie: ubezpieczenia motoryzacyjne, ubezpieczenia majątkowe bez moto oraz ubezpieczenia na życie. Co istotne, firmy, biorące udział w konkursie, oceniane są na podstawie ankiet przygotowanych przez partnera merytorycznego konkursu, firmę doradztwa strategicznego Kearney, oraz przez Kapitułę, złożoną z ekspertów rynku ubezpieczeniowego, przedstawicieli środowisk akademickich oraz redakcji i wydawcy „Gazety Bankowej”.
Ankieta, którą należało nadesłać na konkurs, składała się z 51 pytań w każdej kategorii i obejmowała sześć obszarów tematycznych: ogólny, nadzorczy, wskaźnikowy finansowy i niefinansowy, wypłacalność oraz innowacje i trendy. O miejscu w rankingu decydowała suma punktów z obu części oceny – ankietowej oraz głosowania kapituły.
Źródło: Generali Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…