W rankingu Poland’s Best Employers Generali Polska zajęło pierwsze miejsce w kategorii ubezpieczenia. Dla firmy było to już trzecie zwycięstwo z rzędu. Co więcej, równolegle ubezpieczyciel otrzymał wyróżnienie Friendly Workplace® 2023 przyznawane przez redakcję Markapracodawcy.pl.
Ranking Poland’s Best Employers przygotowywany przez redakcję Forbes i firmę Statista zawiera zestawienie 300 działających w Polsce firm, które zostały uhonorowane tytułem Najlepszego Pracodawcy. W ten sposób docenia się ich wybitne osiągnięcia w zakresie HR. Co istotne, firmy oceniane są w anonimowej ankiecie poprzez samych pracowników. Warto podkreślić także, że firmy nie mogły zgłosić swojego udziału poprzez zamówienie usługi płatnego audytu. Dzięki temu badania te są niezależne.
W tegorocznej edycji zestawienia, Generali Polska już po raz trzeci zwyciężyło w kategorii firm ubezpieczeniowych – a ogólnie zajęło wysoką 43. pozycję.
– Cieszę się, że Generali Polska zostało uznane za „Najlepszego Pracodawcę”. Zdobyte wyróżnienia pokazują, że obrany przez nas kierunek i podejmowane działania są właściwe. Bardzo dziękuję Krystynie Matysiak, odpowiedzialnej za HR oraz jej całemu zespołowi za niezwykły wkład w transformację kulturową Generali. Dzięki ich zaangażowaniu oraz ścisłej współpracy z kadrą menadżerską, Generali Polska ma silnie zmotywowany zespół, świetną kulturę pracy oraz doskonałe warunki do dalszego rozwoju biznesu. Choć nie zamierzamy spocząć na laurach, celebrujemy to, co wspólnie udało nam się stworzyć. Jestem przekonany, że nagrody dodadzą nam motywacji i zapału, aby dalej pracować na rzecz osiągnięcia kolejnych sukcesów – powiedział Roger Hodgkiss, Prezes Zarządu spółek Generali Polska.
Badanie Poland’s Best Employers opiera się na zestawieniu około 1900 pracodawców zatrudniających na terenie Polski co najmniej 250 pracowników. Lista ta została sporządzona przez zespół Statisty na podstawie obszernej analizy m.in. czasopism specjalistycznych oraz informacji udostępnianych przez stowarzyszenia branżowe czy instytucje badań gospodarczych.
Wyróżnienia były przyznawane na podstawie następujących kryteriów oceny: rekomendacja bezpośrednia, rekomendacja pośrednia, a ponadto respondenci ocenili swoich pracodawców w kwestiach takich jak m.in. wynagrodzenie, czas pracy, możliwości awansu i rozwoju, warunki i sprzęt do pracy w biurze oraz pracy zdalnej. Rekomendacja bezpośrednia oznacza gotowość pracowników do polecania swojego pracodawcy. Respondenci, w internetowym kwestionariuszu wskazali prawdopodobieństwo, z jakim poleciliby swojego pracodawcę znajomemu lub członkowi rodziny w skali od 0 do 10 (0 oznaczało najmniej, zaś 10 – najbardziej prawdopodobne). Należy dodać, że wybrana próba statystyczna uwzględniała regionalną oraz socjodemograficzną różnorodność respondentów. Z kolei rekomendacja pośrednia oznacza gotowość pracowników do polecenia innych pracodawców z danej branży, w której aktualnie są oni zatrudnieni. Z opublikowanych informacji wynika, że w okresie od października do listopada 2022 roku ankiety wypełniło łącznie ponad 190 tysięcy osób.
Co ciekawe, w kwietniu 2023 roku Generali Polska wyróżnione zostało również w prestiżowym konkursie Friendly Workplace® 2023. Ubezpieczyciel na 25 możliwych punktów otrzymał 24,5. Firmę doceniono za prorozwojową politykę firmy, którą odzwierciedla szereg wartościowych programów szkoleniowych, jak np. We LEARN, szkolenia z programu #TyWybierasz, możliwość rozwoju w innych siedzibach Generali za granicą, szkolenia dla managerów i wiele innych. Organizatorzy konkursu bardzo wysoko ocenili działania Generali Polska na rzecz tworzenia przyjaznego dla zdrowia środowiska pracy oraz działania firmy w sferze work-life balance. Doceniono również inicjatywy integrujące zespół oraz projekty angażujące pracowników w obszarze ekologii i zdrowego stylu życia.
Friendly Workplace® 2023 to prestiżowe wyróżnienie redakcji MarkaPracodawcy.pl dla pracodawców mogących pochwalić się nowoczesnym podejściem w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników. W konkursie nagradzane są firmy, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą, a życiem prywatnym, tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami, a także inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych oraz zainteresowań.
Źródło: Generali Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…