Aktualności

Generali rozwija mapę Only Up! w Fortnite 

Generali odświeżyło mapę Only Up! w Fortnite o nowe wyzwania. Projekt ten niezmiennie łączy zabawę z edukacją zdrowotną i pokazuje młodym graczom, jak ważna jest aktywność fizyczna. Dzięki temu cyfrowa rozrywka inspiruje do podejmowania prozdrowotnych działań w codziennym życiu. 

Aktywność fizyczna w świecie Fortnite 

Nowa odsłona mapy Only Up! w Fortnite wprowadza tory inspirowane piłką nożną, koszykówką i pływaniem. Gracze mierzą się tam z dynamicznymi platformami, skokami i różnorodnymi przeszkodami. I chociaż dzieje się to w wirtualnym świecie to motywacja do ruchu ma odzwierciedlenie w codziennym życiu. Generali dzięki projektowi angażuje odbiorców w zabawę, jednocześnie przypominając, że zdrowe wybory wymagają systematyczności i uważności. 

– Obecność w świecie gamingu to dla Generali kolejny krok w realizacji idei drogi do lepszego zdrowia. Dzięki mapie w Fortnite zyskaliśmy przestrzeń, by w atrakcyjny i angażujący sposób pokazać, jak istotne są codzienne, prozdrowotne wybory – zarówno dla naszych obecnych, jak i przyszłych klientów. Hasło kampanii przypomina, że w przeciwieństwie do świata wirtualnego, w rzeczywistości mamy tylko jedno życie i warto świadomie troszczyć się o nie każdego dnia – mówi Katarzyna Rakowiecka, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Generali Polska.  

Gra jako przestrzeń edukacyjna 

Generali tworząc mapę stawia na połączenie emocji i edukacji. Przeszkody i różnorodne platformy wprowadzają element wyzwania, który uczy refleksji nad własnym stylem życia. Gra wciąga, ale równocześnie inspiruje do aktywności fizycznej poza ekranem. Warto zauważyć, że platforma pozwala markom przekazywać treści edukacyjne w sposób naturalny i atrakcyjny, a odbiorcy przyswajają wartościowe informacje, nie odczuwając presji czy schematyczności. 

– Fortnite to dla nas nie tylko ogromna platforma gamingowa, ale także wyjątkowa przestrzeń do realizacji naszych celów związanych ze zdrowiem i aktywnością fizyczną. Ta inicjatywa pozwala nam docierać do młodych ludzi, którzy już niedługo będą podejmować ważne decyzje ubezpieczeniowe, a jednocześnie oferuje im świetną zabawę i motywację do działania – mówi Anna Tywonek, ekspert ds. komunikacji marketingowej w Generali Polska. 

Generali w cyfrowym świecie gier 

Jak widać, dzięki mapie Only Up! Generali pokazuje, że edukacja zdrowotna może funkcjonować w środowisku cyfrowym w sposób naturalny i angażujący. Marka łączy zabawę z wartościami prozdrowotnymi pokazując, że gry nie muszą być jedynie formą rozrywki. Natomiast prowadzona w ramach kampanii współpraca z influencerami gamingowymi pozwala przekazać te treści w atrakcyjnej formie, dzięki czemu młodzi odbiorcy w sposób przystępny poznają znaczenie aktywności fizycznej i świadomego dbania o zdrowie. Projekt niewątpliwie pokazuje, że cyfrowa interakcja może skutecznie łączyć edukację, zabawę i wizerunek marki w spójną całość. 

Źródło: Generali Polska 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Prawie 3,5 tysiąca brokerów wzięło udział w szkoleniach UNIQA 

W 2025 roku UNIQA po raz kolejny zrealizowała program Akcelerator Wiedzy Brokera, wspierający rozwój kompetencji…

2 tygodnie ago

InterRisk zachęca klientów do korzystania z powiadomień UFG 

Niestety coraz częstsze próby wyłudzeń polis komunikacyjnych zmuszają właścicieli pojazdów do większej czujności. Dlatego InterRisk apeluje, by…

2 tygodnie ago

Jak przygotować szkic kolizji drogowej? 

Szkic sytuacyjny często decyduje o tym, jak ubezpieczyciel oceni przebieg zdarzenia. Prosty rysunek potrafi rozwiać…

2 tygodnie ago

Cyfrowa zmiana w PZU nabiera tempa – nowa strategia IT na lata 2025–2027 

Grupa PZU uruchamia nową strategię IT na lata 2025–2027. Jej celem jest rozwój kompetencji technologicznych,…

2 tygodnie ago

Sieć Placówek Partnerskich Generali liczy już 500 lokalizacji 

Generali zakończyło pierwszy etap rozwoju sieci Placówek Partnerskich. W całej Polsce działa już 500 punktów ubezpieczyciela.…

2 tygodnie ago

PZU podsumowuje rok wyjątkowym projektem edukacyjno-kulturalnym 

PZU zakończyło rok projektem, który przypomniał o 1000-letniej historii Polski. W ośmiu miastach uczestnicy mogli poznawać tradycję…

2 tygodnie ago