Aktualności

Generali rozwija mapę Only Up! w Fortnite 

Generali odświeżyło mapę Only Up! w Fortnite o nowe wyzwania. Projekt ten niezmiennie łączy zabawę z edukacją zdrowotną i pokazuje młodym graczom, jak ważna jest aktywność fizyczna. Dzięki temu cyfrowa rozrywka inspiruje do podejmowania prozdrowotnych działań w codziennym życiu. 

Aktywność fizyczna w świecie Fortnite 

Nowa odsłona mapy Only Up! w Fortnite wprowadza tory inspirowane piłką nożną, koszykówką i pływaniem. Gracze mierzą się tam z dynamicznymi platformami, skokami i różnorodnymi przeszkodami. I chociaż dzieje się to w wirtualnym świecie to motywacja do ruchu ma odzwierciedlenie w codziennym życiu. Generali dzięki projektowi angażuje odbiorców w zabawę, jednocześnie przypominając, że zdrowe wybory wymagają systematyczności i uważności. 

– Obecność w świecie gamingu to dla Generali kolejny krok w realizacji idei drogi do lepszego zdrowia. Dzięki mapie w Fortnite zyskaliśmy przestrzeń, by w atrakcyjny i angażujący sposób pokazać, jak istotne są codzienne, prozdrowotne wybory – zarówno dla naszych obecnych, jak i przyszłych klientów. Hasło kampanii przypomina, że w przeciwieństwie do świata wirtualnego, w rzeczywistości mamy tylko jedno życie i warto świadomie troszczyć się o nie każdego dnia – mówi Katarzyna Rakowiecka, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Generali Polska.  

Gra jako przestrzeń edukacyjna 

Generali tworząc mapę stawia na połączenie emocji i edukacji. Przeszkody i różnorodne platformy wprowadzają element wyzwania, który uczy refleksji nad własnym stylem życia. Gra wciąga, ale równocześnie inspiruje do aktywności fizycznej poza ekranem. Warto zauważyć, że platforma pozwala markom przekazywać treści edukacyjne w sposób naturalny i atrakcyjny, a odbiorcy przyswajają wartościowe informacje, nie odczuwając presji czy schematyczności. 

– Fortnite to dla nas nie tylko ogromna platforma gamingowa, ale także wyjątkowa przestrzeń do realizacji naszych celów związanych ze zdrowiem i aktywnością fizyczną. Ta inicjatywa pozwala nam docierać do młodych ludzi, którzy już niedługo będą podejmować ważne decyzje ubezpieczeniowe, a jednocześnie oferuje im świetną zabawę i motywację do działania – mówi Anna Tywonek, ekspert ds. komunikacji marketingowej w Generali Polska. 

Generali w cyfrowym świecie gier 

Jak widać, dzięki mapie Only Up! Generali pokazuje, że edukacja zdrowotna może funkcjonować w środowisku cyfrowym w sposób naturalny i angażujący. Marka łączy zabawę z wartościami prozdrowotnymi pokazując, że gry nie muszą być jedynie formą rozrywki. Natomiast prowadzona w ramach kampanii współpraca z influencerami gamingowymi pozwala przekazać te treści w atrakcyjnej formie, dzięki czemu młodzi odbiorcy w sposób przystępny poznają znaczenie aktywności fizycznej i świadomego dbania o zdrowie. Projekt niewątpliwie pokazuje, że cyfrowa interakcja może skutecznie łączyć edukację, zabawę i wizerunek marki w spójną całość. 

Źródło: Generali Polska 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

2 godziny ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

2 godziny ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

21 godzin ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

21 godzin ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

23 godziny ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

24 godziny ago