Generali wdrożyło AudaSmart – narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych przez Klientów. Dzięki nowej aplikacji Klienci otrzymają pieniądze na naprawę auta w ciągu jednego dnia, jeśli kwota wyliczona przez system ich usatysfakcjonuje.
W momencie zgłoszenia szkody komunikacyjnej Klient otrzymuje link/token do aplikacji. Po wejściu na stronę, która jest dostosowana do urządzeń mobilnych, i zalogowaniu się, AudaSmart prowadzi Klienta i pomaga w dokonaniu czynności związanych z likwidacją szkody. Po wykonaniu zdjęć, na stronie prezentowana jest kwota odszkodowania, należna za przedstawione uszkodzenia. Jeżeli klient akcpetuje zaproponowaną kwotę, pieniądze są przelewane na jego konto.
Jakie szkody mogą być zlikwidowane poprzez tę aplikację?
Jakub Jacewicz, członek Zarzadu Generali TU SA wyjaśnia: „ Jeżeli w ramach stłuczki czy szkody parkingowej doszło do uszkodzenia nie więcej niż 5 elementów samochodu, wartość uszkodzeń nie przekracza 5 tys. zł, Klient nie miał żadnej szkody w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a okoliczności zdarzenia nie budzą wątpliwości – wówczas sam może zlikwidować szkodę za pomocą AudaSmart”.
Z tego sposobu wyceny szkody wyłączone są przypadki, dotyczące szkody całkowitej, z cesją ubezpieczenia na bank lub firmę leasingową, szkody bezkolizyjne oraz samochody zastępcze. W ciągu pierwszych 5 dni od jej wdrożenia, Generali zaproponowało samolikwidację ponad 50 Klientom. Połowa wypróbowała aplikację, wyceniając szkodę, a 65% z nich zaakceptowała wycenę, co zakończyło się wypłatą odszkodowania.
„Wierzę, że ta forma likwidacji prostych szkód zostanie uznana za atrakcyjną przez naszych Klientów i będzie wśród nich coraz bardziej popularna, wpływając na wzrost ich satysfakcji ze współpracy z Generali. Wkrótce będziemy wdrażać mobilne i uproszczone rozwiązania także przy szkodach związanych z innymi ryzykami, np. ubezpieczeniem domów” – dodaje Jakub Jacewicz.
Źródło: www.generali.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…