Aktualności

Generali wdraża narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód

Generali wdrożyło AudaSmart – narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych przez Klientów. Dzięki nowej aplikacji Klienci otrzymają pieniądze na naprawę auta w ciągu jednego dnia, jeśli kwota wyliczona przez system ich usatysfakcjonuje. 

Jak działa nowa aplikacja?

W momencie zgłoszenia szkody komunikacyjnej Klient otrzymuje link/token do aplikacji. Po wejściu na stronę, która jest dostosowana do urządzeń mobilnych, i zalogowaniu się, AudaSmart prowadzi Klienta i pomaga w dokonaniu czynności związanych z likwidacją szkody. Po wykonaniu zdjęć, na stronie prezentowana jest kwota odszkodowania, należna za przedstawione uszkodzenia. Jeżeli klient akcpetuje zaproponowaną kwotę, pieniądze są przelewane na jego konto.

Jakie szkody mogą być zlikwidowane poprzez tę aplikację?

Jakub Jacewicz, członek Zarzadu Generali TU SA wyjaśnia: „ Jeżeli w ramach stłuczki czy szkody parkingowej doszło do uszkodzenia nie więcej niż 5 elementów samochodu, wartość uszkodzeń nie przekracza 5 tys. zł, Klient nie miał żadnej szkody w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a okoliczności zdarzenia nie budzą wątpliwości – wówczas sam może zlikwidować szkodę za pomocą AudaSmart”.

Jakie przypadki wyłączone są z tego sposobu likwidacji szkody?

Z tego sposobu wyceny szkody wyłączone są przypadki, dotyczące szkody całkowitej, z cesją ubezpieczenia na bank lub firmę leasingową, szkody bezkolizyjne oraz samochody zastępcze. W ciągu pierwszych 5 dni od jej wdrożenia, Generali zaproponowało samolikwidację ponad 50 Klientom. Połowa wypróbowała aplikację, wyceniając szkodę, a 65% z nich zaakceptowała wycenę, co zakończyło się wypłatą odszkodowania.

„Wierzę, że ta forma likwidacji prostych szkód zostanie uznana za atrakcyjną przez naszych Klientów i będzie wśród nich coraz bardziej popularna, wpływając na wzrost ich satysfakcji ze współpracy z Generali. Wkrótce będziemy wdrażać mobilne i uproszczone rozwiązania także przy szkodach związanych z innymi ryzykami, np. ubezpieczeniem domów” – dodaje Jakub Jacewicz.

Źródło: www.generali.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

10 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

10 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago