Aktualności

Generali wprowadza formularz online dla klientów „grupówek”

Generali wprowadziło formularz online do zgłaszania roszczeń w ramach grupowego ubezpieczenia na życie. Dzięki temu rozwiązaniu klienci ubezpieczyciela lub ich bliscy w kilka minut mogą wypełnić zgłoszenie, a po 1 dniu uzyskują decyzję dotyczącą świadczenia.
 
Klienci Generali mają możliwość zgłoszenia roszczeń z grupowego ubezpieczenia na życie poprzez specjalnie przygotowany formularz. Klienci towarzystwa za pomocą narzędzia uzupełniają podstawowe dane w postaci numeru polisy, daty zdarzenia, datę urodzenia ubezpieczonego. następnie opisać zdarzenie i załączyć zdjęcia dokumentacji zrobione smartfonem.
 

Odpowiedz ubezpieczyciela na roszczenie niemal natychmiast

 
Generali w momencie otrzymania zgłoszenia – automatycznie wysyła Klientowi, który zgłasza roszczenie sms-a z numerem sprawy, następnie pozwala śledzić status zgłoszenia. Po 1 dniu (najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu) osoba ta otrzymuje informację o wypłacie odszkodowania, odmowę lub prośbę o bardziej szczegółowe informacje potrzebne do wydania decyzji, np. załączenie dokumentacji medycznej.
 

Nie pamiętasz numeru polisy? Elektroniczny asystent Generali pomoże

 
W momencie, gdy klient, który zgłasza roszczenie, nie pamięta numeru polisy, może go uzyskać telefonicznie dzięki wsparciu elektronicznego asystenta (bez oczekiwania na połączenie z konsultantem). Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali Życie wyjaśnia: „Formularz online jest prosty i intuicyjny. Zgłoszenie roszczenia z grupowych polis życiowych przez naszych klientów lub ich bliskich zajmuje zaledwie kilka minut. Formularz online oznacza, że klient wypełnia dane na stronie, zintegrowanej z systemem informatycznym. Rejestracja zatem w systemie odbywa się w czasie rzeczywistym, klient dostaje potwierdzenie z numerem szkody. Ta forma zgłoszenia znacznie przyspiesza cały proces rozpatrywania roszczeń i wypłaty świadczenia”.
 

Do końca 2018 roku Generali planuje całkowite przejście na przyjmowanie zgłoszeń z ubezpieczeń na życie przez formularz online

 
„Warto również dodać, że planujemy udostępnienie klientom kolejnych funkcjonalności w trybie online, które umożliwią im samodzielne zlikwidowanie szkody i obsługę roszczenia, bez konieczności podejmowania reakcji przez likwidatora” – dodaje Jakub Jacewicz
 
Źródło: www.generali.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Odszkodowanie za szwy u dziecka – kiedy można liczyć na świadczenie? 

Założenie szwów u dziecka to zawsze stresująca sytuacja, ale nie każdy wie, że może też…

2 dni ago

Błąd w polisie może kosztować fortunę. Jak uniknąć ubezpieczeniowych pułapek? 

Wiele osób zakłada, że wykupione ubezpieczenie zapewni pełną ochronę w każdej sytuacji. Tymczasem niewielkie niedopatrzenia…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia ostrzega przed fałszywymi telefonami – jak nie dać się oszukać? 

PKO Ubezpieczenia ostrzega przed coraz częstszymi próbami wyłudzenia danych osobowych i finansowych od klientów. Oszuści podszywają…

2 dni ago

Jak chronić gospodarstwo rolne przed nieprzewidzianymi stratami? 

Rolnictwo to biznes pełen wyzwań. Choroby, awarie czy kapryśna pogoda mogą w jednej chwili zagrozić efektom…

2 dni ago

Bezpieczeństwo w podróży – dlaczego ubezpieczenie AC to najlepsza ochrona dla kierowcy? 

Niestety bezpieczeństwo w podróży samochodem nie zależy wyłącznie od naszej ostrożności. Kolizja, kradzież auta czy…

3 dni ago

Polacy nadal niedoubezpieczeni – luka ochronna coraz większa 

Okazuje się, że w Polsce rośnie problem niedoubezpieczenia. Najnowsze dane pokazują, że wartość chronionego majątku…

3 dni ago