W odpowiedzi na stale rosnącą liczbę zakażeń spowodowanych wirusem SARS-CoV-2 Generali wprowadza nowy produkt. Oferta umożliwi pracodawcom ubezpieczenie swoich pracowników na wypadek zachorowania na COVID-19.
W ramach proponowanego ubezpieczenia każdy pracownik, który w trakcie ochrony zostanie zdiagnozowany na COVID-19 może liczyć na wsparcie finansowe związane z pobytem w szpitalu na skutek tej choroby. Świadczenia będą również obejmowały pobyt na oddziale intensywnej opieki medycznej. Generali oferuje również usługi assistance po hospitalizacji, które będą obejmowały między innymi pomoc domową, opiekę nad dzieckiem, osobą starszą, zwierzętami a także transport medyczny i konsultacje z lekarzem pierwszego kontaktu. Co ważne ubezpieczyciel daje również możliwość skorzystania ze wsparcia telefonicznego lub video konsultacji z psychologiem każdemu pracownikowi, który w swoim otoczeniu zetknął się z negatywnymi skutkami koronawirusa.
– Celem wszystkich działań, które prowadzimy jest bycie partnerem na całe życie dla naszych klientów. Chcemy dawać im poczucie bezpieczeństwa, szczególnie wtedy, gdy dotykają ich realne problemy. Generali udostępnia produkt, dzięki którym firmy mogą udzielić rzeczywistego wsparcia swoim pracownikom. Dodatkowo, postanowiliśmy maksymalnie uprościć formalności i umożliwiliśmy zawarcie tego ubezpieczenia zdalnie. Obecna sytuacja może być trudna dla pracodawców pod wieloma względami, dlatego z myślą o nich wprowadzamy ułatwienia – zapewnia Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Polska.
Źródło: Generali
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…
UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR. Dzięki…