Generali ruszyło z kampanią ubezpieczenia NNW „Generali, z myślą o Tobie” wraz z Programem Generali Vitality w promocji. Jej hasłem jest „Twoja droga do zdrowia jest tak wyjątkowa jak Ty”. Ubezpieczyciel w ten sposób okazuje wsparcie w dążeniu do zdrowego i aktywnego życia.
Generali rozpoczęło kampanię reklamową ubezpieczenia NNW „Generali, z myślą o Tobie” z Programem Generali Vitality w promocji. Z opublikowanych informacji wynika, że w pierwszym etapie działania będą prowadzone online oraz mediach społecznościowych. Natomiast po wakacjach kampania zostanie rozszerzona na inne kanały.
– Chcemy pokazać naszym klientom, że każdy sposób dbania o własne zdrowie i kondycję fizyczną jest dobry. Każda droga jest inna – bo każdy z nas jest wyjątkowy. Chcemy być dla naszych klientów partnerem na całe życie. Wspieramy ich na wybranej drodze do aktywniejszego i zdrowszego trybu życia, dlatego w ramach promocji udostępniamy bezpłatnie Program Generali Vitality – podkreśla Bartosz Kwieciński, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej.
Jak możemy przeczytać, hasłem kampanii jest „Twoja droga do zdrowia jest tak wyjątkowa jak Ty”. Ubezpieczyciel chce w ten sposób pokazać, że każdy dla nas jest niepowtarzalny i posiada własną drogę do zdrowego stylu życia. Warto przypomnieć, że udostępniany w ramach promocji bezpłatnie Program Generali Vitality zachęca i motywuje do zdrowego życia oraz nagradza za postępy. Z kolei ubezpieczenie NNW zapewnia ubezpieczonym wsparcie, gdyby podczas drogi do zdrowszego życia przydarzył mu się wypadek, np. w czasie jazdy rowerem.
Serce Programu Generali Vitality stanowi intuicyjna aplikacja, która składa się z trzech części: „Poznaj swoje zdrowie” – znajdują się tu ankiety pozwalające na analizę zdrowia i stylu życia, „Popraw swoje zdrowie” – tu można przystąpić do wyzwań związanych z aktywnością fizyczną oraz „Zdobądź nagrodę” – tu znajdują się informacje o partnerach i nagrodach. Niewątpliwie program może pomóc użytkownikom osiągnąć ich cele i poprawić samopoczucie dzięki motywacji nagrodami. Systematyczne realizowanie „wyzwań” nagradza użytkownika bonami, które są do zrealizowania u Partnerów Programu Generali Vitality. W puli dostępnych nagród znalazły się m.in. bony do Zalando, Allegro, Żabki czy Adidasa. Użytkownik ma również możliwość zakupu urządzeń do monitorowania aktywności, jak Apple Watch czy wybrane urządzenia marki Garmin, w atrakcyjnej ofercie.
Należy podkreślić, że Program Generali Vitality w Polsce dostępny jest bezpłatnie w ramach promocji przy zakupie ubezpieczenia NNW „Generali, z myślą o Tobie”.
Źródło: Generali Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…