Generali zawarło finalną umowę przejęcia pełnej kontroli nad polskim zakładem ubezpieczeń oferującym ubezpieczenia na życie Concordia Capital SA oraz zakładem ubezpieczeń Concordia Polska TUW.
Po otrzymaniu wszystkich wymaganych zgód regulacyjnych i antymonopolowych, w tym między innymi po zatwierdzeniu przez KNF, Generali zawarło finalną umowę przejęcia pełnej kontroli nad zakładem ubezpieczeń Concordia. Po otrzymaniu niezbędnych zgód, finalną umowę podpisano w dniu 29 listopada 2018 r. Teraz nastąpi proces integracji spółek Concordia ze strukturami Generali w Polsce. Przypomnijmy, że umowy z głównymi niemieckimi udziałowcami Concordii – Concordia Versicherung i Vereinigte Hagelversicherung zostały podpisane w maju 2018 r.
Andrea Simoncelli, Prezes Zarządu Generali Polska komentuje „Cieszymy się z rozszerzenia działalności w Polsce. Przejęcie to da klientom Concordii dostęp do pełnej gamy produktów ubezpieczeniowych. Przejęcie Concordii umożliwi nam zbalansowanie naszego portfela ubezpieczeń komunikacyjnych i pozakomunikacyjnych oraz zdywersyfikowanie kanałów sprzedaży i obecności w regionach. Dzięki temu przejęciu rozszerzymy portfolio naszych produktów, wchodząc na rynek ubezpieczeń upraw rolnych. Concordia to silny techniczny zespół, wyspecjalizowany w ubezpieczeniach rolnych, który chcemy rozwijać i wzmacniać.”
Ostatnio Towarzystwo ogłosiło przejęcie Union Investment TFI S.A., jednej z największych w Polsce firm zarządzających aktywami z aktywami pod zarządzaniem o wartości 3,3 mld euro. Concordia mająca swoja siedzibę w Poznaniu, posiada 14 oddziałów i ponad 40 agencji oraz współpracuje z ponad 2000 brokerów. Concordia świadczy usługi ubezpieczeniowe w Polsce od 20 lat. Jest jednym z wiodących graczy w segmencie ubezpieczeń rolniczych, ma 330 000 klientów. Przypis składki Concordii w Polsce w 2017 roku wyniósł 120 mln euro.
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…