Długofalowa współpraca rozpoczęła się w 2007 roku. Z komunikatów z 2007 roku znalezionych na portalu 90minut.pl dowiedzieliśmy się, że Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz miało zostać głównym akcjonariuszem Górnika Zabrze i zainwestowano w klub kilka milionów euro w ciągu najbliższych lat.
O przejęciu klubu tak w 2007 roku mówił wiceprezes Allianz Polska Müller:
„Byłem w Zabrzu na dwóch meczach – z Legią i Wisłą Płock i oba – przy pełnych trybunach gospodarze wygrali. Trzeba podkreślić, że na naszą decyzję duży wpływ miało właśnie zachowanie kibiców. Z początku byłem może nieufny, bo jestem z zawodu finansistą. Górnik był zawsze znaną marką i cieszę się, że udało nam się połączyć. Nie oczekujcie jednak, że za rok będzie tu Liga Mistrzów, choć oczywiście wszyscy byśmy tego chcieli. Nasza współpraca jest długofalowa. Celem jest piętnaste mistrzostwo w roku 2012, kiedy Polska będzie współgospodarzem ME”
O zakończeniu współpracy wypowiedział się Bartosz Sarnowski, prezes klubu:
„Pragnę podziękować firmie Allianz Polska – zarówno władzom, jak i pracownikom, którzy przez ten cały długi okres byli zaangażowani we współpracę z Górnikiem. Podkreślić należy, że Górnik mógł liczyć na zaangażowanie firmy Allianz, również w tych gorszych sportowo latach, a takich przyjaciół cenić należy najbardziej”
Przez wiele lat współpracy marka sponsora była widoczna m.in. na przedniej części koszulek meczowych, bandach LED i materiałach drukowanych. Współpraca przyniosła obu stronom wiele korzyści. Z tej okazji w mediach społecznościowych pojawił się okolicznościowy filmik:
źródło: www.gornikzabrze.pl, www.90minut.pl
Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…
Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…
W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…
PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…
W 2024 roku kierowcy z polskimi tablicami rejestracyjnymi byli sprawcami aż 70,8 tys. kolizji i…
Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa…