Categories: Aktualności

Górnik Zabrze zakończył współpracę z Allianz Polska

Klub piłkarski Górnik Zabrze 10 lutego poinformował o zakończeniu współpracy z firmą Allianz Polska. Zawodnicy śląskiego klubu grali z logo Allianz przez ponad 12 lat.

 

Długofalowa współpraca rozpoczęła się w 2007 roku. Z komunikatów z 2007 roku znalezionych na portalu 90minut.pl dowiedzieliśmy się, że Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz miało zostać głównym akcjonariuszem Górnika Zabrze i zainwestowano w klub kilka milionów euro w ciągu najbliższych lat.

 

O przejęciu klubu tak w 2007 roku mówił wiceprezes Allianz Polska Müller:

 

„Byłem w Zabrzu na dwóch meczach – z Legią i Wisłą Płock i oba – przy pełnych trybunach gospodarze wygrali. Trzeba podkreślić, że na naszą decyzję duży wpływ miało właśnie zachowanie kibiców. Z początku byłem może nieufny, bo jestem z zawodu finansistą. Górnik był zawsze znaną marką i cieszę się, że udało nam się połączyć. Nie oczekujcie jednak, że za rok będzie tu Liga Mistrzów, choć oczywiście wszyscy byśmy tego chcieli. Nasza współpraca jest długofalowa. Celem jest piętnaste mistrzostwo w roku 2012, kiedy Polska będzie współgospodarzem ME”

 

O zakończeniu współpracy wypowiedział się Bartosz Sarnowski, prezes klubu:

 

„Pragnę podziękować firmie Allianz Polska – zarówno władzom, jak i pracownikom, którzy przez ten cały długi okres byli zaangażowani we współpracę z Górnikiem. Podkreślić należy, że Górnik mógł liczyć na zaangażowanie firmy Allianz, również w tych gorszych sportowo latach, a takich przyjaciół cenić należy najbardziej”

 

Przez wiele lat współpracy marka sponsora była widoczna m.in. na przedniej części koszulek meczowych, bandach LED i materiałach drukowanych. Współpraca przyniosła obu stronom wiele korzyści. Z tej okazji w mediach społecznościowych pojawił się okolicznościowy filmik:

 

 

źródło: www.gornikzabrze.pl, www.90minut.pl

 

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Konkurs „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje 2024” – PZU Zdrowie laureatem dwóch kategorii

Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…

6 godzin ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie okularów dziecka

Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…

6 godzin ago
  • Aktualności

Warta nr 1 w rankingu ubezpieczeń mieszkaniowych „Rzeczpospolitej”

Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…

1 dzień ago
  • Aktualności

PZU szuka do współpracy specjalistów i ekspertów z branży IT

Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…

1 dzień ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie domu w Generali najlepsze w rankingu Rzeczpospolitej

Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…

5 dni ago
  • Aktualności

PZU rusza z kampanią zwiększającą świadomość dotyczącą ubezpieczeń majątkowych

Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…

5 dni ago