Długofalowa współpraca rozpoczęła się w 2007 roku. Z komunikatów z 2007 roku znalezionych na portalu 90minut.pl dowiedzieliśmy się, że Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz miało zostać głównym akcjonariuszem Górnika Zabrze i zainwestowano w klub kilka milionów euro w ciągu najbliższych lat.
O przejęciu klubu tak w 2007 roku mówił wiceprezes Allianz Polska Müller:
„Byłem w Zabrzu na dwóch meczach – z Legią i Wisłą Płock i oba – przy pełnych trybunach gospodarze wygrali. Trzeba podkreślić, że na naszą decyzję duży wpływ miało właśnie zachowanie kibiców. Z początku byłem może nieufny, bo jestem z zawodu finansistą. Górnik był zawsze znaną marką i cieszę się, że udało nam się połączyć. Nie oczekujcie jednak, że za rok będzie tu Liga Mistrzów, choć oczywiście wszyscy byśmy tego chcieli. Nasza współpraca jest długofalowa. Celem jest piętnaste mistrzostwo w roku 2012, kiedy Polska będzie współgospodarzem ME”
O zakończeniu współpracy wypowiedział się Bartosz Sarnowski, prezes klubu:
„Pragnę podziękować firmie Allianz Polska – zarówno władzom, jak i pracownikom, którzy przez ten cały długi okres byli zaangażowani we współpracę z Górnikiem. Podkreślić należy, że Górnik mógł liczyć na zaangażowanie firmy Allianz, również w tych gorszych sportowo latach, a takich przyjaciół cenić należy najbardziej”
Przez wiele lat współpracy marka sponsora była widoczna m.in. na przedniej części koszulek meczowych, bandach LED i materiałach drukowanych. Współpraca przyniosła obu stronom wiele korzyści. Z tej okazji w mediach społecznościowych pojawił się okolicznościowy filmik:
źródło: www.gornikzabrze.pl, www.90minut.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…