W lutym Gothaer stał się częścią austriackiej Vienna Insurance Group i w efekcie zmienił swoje barwy i nazwę. Od dzisiaj oficjalnie jako Wiener stawia na unikatowe połączenie siły i doświadczenia z nowoczesną, energetyczną identyfikacją wizualną.
Dziś, Wiener ma za zadanie kontynuować swój rozwój i wspierać dążenie VIG do osiągnięcia strategicznego celu jakim jest 10 proc. udziału w rynku polskim. Nowa marka – Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group – nawiązuje do austriackich korzeni. To połączenie siły, doświadczenia i ugruntowanej pozycji rynkowej spółki obecnej w Polsce od 29 lat. „Charakteryzuje je dynamika, energia i elastyczność, idealnie oddające ducha firmy. Zastosowane w nim barwy – pomarańcz i „Wiener blue” – łączą w sobie aktywność i zaangażowanie z profesjonalizmem, nowoczesnością i bezpieczeństwem, tym samym nawiązując do tego wszystkiego, co w ubezpieczeniach jest najważniejsze” – wyjaśnia Anna Włodarczyk-Moczkowska Prezes Zarządu Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu nie kryje komentuje: „Cieszę się, że Gothaer zyskuje nowe oblicze właśnie teraz – w czasie, kiedy firma notuje rekordowe wzrosty i może się pochwalić przekroczeniem zakładanych celów. Znakomite ubiegłoroczne wyniki finansowe, blisko 20 proc. wzrost składki, ponad 50 mln zł wyniku technicznego brutto i zysk finansowy osiągnięte w trudnym okresie sprzedaży spółki, oznaczają dla nas nie tylko dobry start w nowej grupie kapitałowej, ale przede wszystkim stanowią pomyślny prognostyk dalszego rozwoju już pod nową marką”.
Głowna wartością ubezpieczyciela jest zaspakajanie potrzeb Klientów. Misją Wiener jest zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa poprzez stałe podnoszenie jakości usług i przejrzystość działania.
Źródło: www.wiener.pl www.parkiet.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…