Categories: Aktualności

Gothaer od dziś już jako Wiener

W lutym Gothaer stał się częścią austriackiej Vienna Insurance Group i w efekcie zmienił swoje barwy i nazwę. Od dzisiaj oficjalnie jako Wiener stawia na unikatowe połączenie siły i doświadczenia z nowoczesną, energetyczną identyfikacją wizualną. 

Nowe logo i nazwa to efekt zmian właścicielskich

Dziś, Wiener ma za zadanie kontynuować swój rozwój i wspierać dążenie VIG do osiągnięcia strategicznego celu jakim jest 10 proc. udziału w rynku polskim. Nowa marka – Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group – nawiązuje do austriackich korzeni. To połączenie siły, doświadczenia i ugruntowanej pozycji rynkowej spółki obecnej w Polsce od 29 lat. „Charakteryzuje je dynamika, energia i elastyczność, idealnie oddające ducha firmy. Zastosowane w nim barwy – pomarańcz i „Wiener blue” – łączą w sobie aktywność i zaangażowanie z profesjonalizmem, nowoczesnością i bezpieczeństwem, tym samym nawiązując do tego wszystkiego, co w ubezpieczeniach jest najważniejsze” – wyjaśnia Anna Włodarczyk-Moczkowska Prezes Zarządu Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Nowa nazwa to pomyślny prognostyk dalszego rozwoju

Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu nie kryje komentuje: „Cieszę się, że Gothaer zyskuje nowe oblicze właśnie teraz – w czasie, kiedy firma notuje rekordowe wzrosty i może się pochwalić przekroczeniem zakładanych celów. Znakomite ubiegłoroczne wyniki finansowe, blisko 20 proc. wzrost składki, ponad 50 mln zł wyniku technicznego brutto i zysk finansowy osiągnięte w trudnym okresie sprzedaży spółki, oznaczają dla nas nie tylko dobry start w nowej grupie kapitałowej, ale przede wszystkim stanowią pomyślny prognostyk dalszego rozwoju już pod nową marką”.

Misja Wiener

Głowna wartością ubezpieczyciela jest zaspakajanie potrzeb Klientów. Misją Wiener jest zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa poprzez stałe podnoszenie jakości usług i przejrzystość działania. 

Źródło: www.wiener.pl www.parkiet.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

6 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

6 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

10 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

1 dzień ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

2 dni ago