Aktualności

Gothaer od dziś już jako Wiener

W lutym Gothaer stał się częścią austriackiej Vienna Insurance Group i w efekcie zmienił swoje barwy i nazwę. Od dzisiaj oficjalnie jako Wiener stawia na unikatowe połączenie siły i doświadczenia z nowoczesną, energetyczną identyfikacją wizualną. 

Nowe logo i nazwa to efekt zmian właścicielskich

Dziś, Wiener ma za zadanie kontynuować swój rozwój i wspierać dążenie VIG do osiągnięcia strategicznego celu jakim jest 10 proc. udziału w rynku polskim. Nowa marka – Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group – nawiązuje do austriackich korzeni. To połączenie siły, doświadczenia i ugruntowanej pozycji rynkowej spółki obecnej w Polsce od 29 lat. „Charakteryzuje je dynamika, energia i elastyczność, idealnie oddające ducha firmy. Zastosowane w nim barwy – pomarańcz i „Wiener blue” – łączą w sobie aktywność i zaangażowanie z profesjonalizmem, nowoczesnością i bezpieczeństwem, tym samym nawiązując do tego wszystkiego, co w ubezpieczeniach jest najważniejsze” – wyjaśnia Anna Włodarczyk-Moczkowska Prezes Zarządu Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Nowa nazwa to pomyślny prognostyk dalszego rozwoju

Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu nie kryje komentuje: „Cieszę się, że Gothaer zyskuje nowe oblicze właśnie teraz – w czasie, kiedy firma notuje rekordowe wzrosty i może się pochwalić przekroczeniem zakładanych celów. Znakomite ubiegłoroczne wyniki finansowe, blisko 20 proc. wzrost składki, ponad 50 mln zł wyniku technicznego brutto i zysk finansowy osiągnięte w trudnym okresie sprzedaży spółki, oznaczają dla nas nie tylko dobry start w nowej grupie kapitałowej, ale przede wszystkim stanowią pomyślny prognostyk dalszego rozwoju już pod nową marką”.

Misja Wiener

Głowna wartością ubezpieczyciela jest zaspakajanie potrzeb Klientów. Misją Wiener jest zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa poprzez stałe podnoszenie jakości usług i przejrzystość działania. 

Źródło: www.wiener.pl www.parkiet.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

4 godziny ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

4 godziny ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

23 godziny ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

23 godziny ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago