W plebiscycie przeprowadzonym przez Konfederację Przedsiębiorstw Finansowych, Gothaer znalazł się w pierwszej trójce towarzystw ubezpieczeniowych najwyżej ocenianych przez pośredników finansowych.
Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Gothaer TU S.A, nie kryje zadowolenia: „ Nagrody przyznawane przez firmy, z którymi na co dzień współpracujemy, są dla Gothaer szczególnie istotne. Jedną z wartości, którą stosujemy w naszej pracy na co dzień, jest zrozumienie potrzeb. Odnosi się to zarówno do oczekiwań stawnych nie tylko przez naszych Klientów, ale również partnerów biznesowych. Stale dążymy do tego, by współpraca z nami była jak najłatwiejsza, dlatego co roku wprowadzamy szereg usprawnień. Tym bardziej cieszy nas, że jest to zauważane i doceniane przez rynek”.
Biorący udział w głosowaniu, bazując na własnych doświadczeniach, wskazywali swoje propozycje zwycięzców w podziale na cztery kategorie konkursowe: bank – kredyty hipoteczne, bank – kredyty gotówkowe, towarzystwo ubezpieczeniowe oraz instytucja pożyczkowa. W ocenie pod uwagę brano m.in.: standardy współpracy ocenianej firmy z pośrednikami czy sprawność, przejrzystość i przewidywalność procesu sprzedaży produktu.
Wyniki głosowania pośredników zostały następnie przedstawione kapitule konkursu, która dokonała wyboru zwycięzców. Ideą konkursu jest wyróżnienie tych instytucji, które oferują produkty lub usługi finansowe, które dbają o najwyższą jakość współpracy z firmami pośredniczącymi w ich sprzedaży. W tym celu organizatorzy konkursu poprosili praktyków sektora pośrednictwa finansowego o ocenę współpracy z instytucjami partnerskimi i wyróżnienie tych, których standardy współpracy są najwyższej jakości.
W kategorii Towarzystwo Ubezpieczeniowe, Gothaer TU zajęło III miejsce. Uroczyste ogłoszenie wyników miało miejsce 4 października 2016 r., podczas II Kongresu Pośrednictwa Finansowego w Warszawie.
Źródło: www.gothaer.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…