Grupa Ubezpieczeniowa Europa ogłosiła konkurs z łączną pulą nagród na poziomie 34 tysięcy złotych. Konkurs skierowany jest do studentów. Osoba lub zespół, który zaprezentuje najlepsze rozwiązanie technologiczne lub biznesowe wspierające sprzedaż ubezpieczeń w kanałach zdalnych ma szansę na nagrodę główną w wysokości 20 tysięcy złotych. Oprócz nagrody pieniężnej zwycięzcy mają szansę na rozpoczęcie współpracy z ubezpieczycielem.
Organizatorami konkursu jest Grupa Ubezpieczeniowa Europa wraz z Politechniką Wrocławską i Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. Udział mogą wziąć studenci z całego kraju. Grupa Europa stworzyła dwa zadania konkursowe: stworzenie aplikacji webowej lub mobilnej, która korzysta z API i będzie zastosowana w procesie ubezpieczeń/obsługi klienta. Kolejne zadanie to stworzenie modelu biznesowego, wykorzystującego API. Nacisk tutaj będzie stawiany na rozwiązanie wspierające sprzedaż ubezpieczeń w internecie.
Rafał Mońka, dyrektor Departamentu Informatyki Grupy Europa powiedział, że:
W młodych ludziach drzemie olbrzymi potencjał do tworzenia nowych modeli biznesowych oraz rozwiązań technologicznych, które je wspierają. Chcielibyśmy zachęcić studentów do aktywności w zakresie rozwiązań dla branży ubezpieczeniowej. Uczestnicy konkursu otrzymują do dyspozycji platformę API opracowaną przez Grupę Europa. Wierzę, że pojawią się inspirujące rozwiązania, które będą mogły być zastosowane w praktyce. Dla osób rozpoczynających karierę zawodową wygrana w konkursie może stanowić ciekawy start w przyszłość”.
Do konkursu można się zgłaszać do 17 listopada. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród zaplanowane jest na 20 grudnia.
Źródło: Europa
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…