W najnowszej edycji konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2022” miesięcznika „Gazeta Bankowa” Grupa PZU zwyciężyła we wszystkich trzech nagradzanych kategoriach. Redakcja przyznała także nagrodę specjalną, którą otrzymała prezes PZU dr hab. Beata Kozłowska-Chyła.
25 stycznia odbyła się gala, podczas której „Gazeta Bankowa” już po raz trzynasty przyznała nagrody w konkursie „Przyjazna Firmy Ubezpieczeniowa” i po raz jedenasty w równoległym konkursie „Ubezpieczeniowy Menedżer Roku”. Kapituła, w skład której wchodzą profesorowie polskich uczelni, przedstawiciele ważnych dla rynku ubezpieczeniowego instytucji (Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, Biura Rzecznika Finansowego, Stowarzyszenie Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych) oraz kierownictwo redakcji, wpierane przez partnerów w postaci międzynarodowych firm konsultingowych Kearney i Accenture, co roku wyróżnia najlepsze zakłady ubezpieczeń w trzech dziedzinach: ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń komunikacyjnych oraz ubezpieczeń majątkowych i osobowych z wyłączeniem komunikacyjnych.
W edycji podsumowującej rok 2022 na rynku ubezpieczeniowym, brano po uwagę wypracowane wyniki finansowe, a także m.in. działania podjęte w obszarach obsługi i relacji z klientami, cyfryzacji, cyberbezpieczeństwa czy ESG.
Z opublikowanych informacji wynika, że w każdej z trzech kategorii, które były nagradzane w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa” zwyciężyła Grupa PZU – w pierwszej PZU Życie SA, a w pozostałych dwóch PZU SA. Co więcej, także prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła została uhonorowana nagrodą specjalną przyznaną w konkursie „Ubezpieczeniowy Menedżer Roku”.
Redaktor naczelny „Gazety Bankowej” Maciej Wośko uzasadniając wyróżnienia powiedział, że redakcja chciała docenić „konsekwentne osiąganie przez kierowanego przez nią ubezpieczyciela celów wskazanych w nowej strategii, ciągłe poszukiwanie nowych pomysłów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie technologii, produktów finansowych i obsługi klienta, a także zaangażowanie społeczne, w tym wprowadzenie Grupy PZU do ekstraklasy sponsorów sportu zawodowego i amatorskiego”.
Prezes PZU odbierając statuetkę podkreśliła, że ostatnie lata z uwagi na niepewność wywołaną pandemią oraz wojną były pełne wyzwań i niełatwych decyzji.
– Ostatnie lata były okresem ogromnych wyzwań dla wszystkich organizacji w Polsce i na świecie. Przyszło nam podejmować niełatwe decyzje w sytuacji, gdy nie mieliśmy pełnej wiedzy ani o wszystkich okolicznościach, ani możliwych skutkach – powiedziała prezes PZU.
Przedstawicielka ubezpieczyciela dodała także, że mimo trudności firma konsekwentnie rozwija swoją działalność ubezpieczeniową.
– Dziś mogę śmiało powiedzieć, że decyzje, jakie podjęliśmy, były trafne, a kierunki, które wyznaczyliśmy – słuszne. Grupa PZU nie była zainteresowana jedynie przetrwaniem pandemii, a potem kryzysu wojennego. Pomimo wyjątkowych trudności, konsekwentnie rozwijamy nasz biznes ubezpieczeniowy i budujemy wartość dodaną dla wszystkich interesariuszy. Satysfakcja jest tym większa, że jest to dostrzegane przez rynek. Otrzymaną nagrodę traktuję jak docenienie profesjonalizmu, zaangażowania i pasji wszystkich pracowników Grupy PZU. Dziękuję także milionom naszych klientów, którzy obdarzyli nas swoim zaufaniem – dodała Beata Kozłowska-Chyła.
Szczegółowe wyniki konkursów, wraz z analizą dotyczącą rynku ubezpieczeń przygotowaną przez ekspertów Kearney, można znaleźć między innymi w najnowszym, lutowym wydaniu „Gazety Bankowej”.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…