Categories: Aktualności

Grupa Warta wyróżniona w konkursie konkursu „Laur Pośredników Finansowych”

Podczas II Kongresu Pośrednictwa Finansowego kapituła konkursu „Laur Pośredników Finansowych” wręczyła nagrody zwycięzcom. Na podium znalazły się Alior Bank, Grupa Warta oraz AASA Polska, firmy te zajęły pierwsze miejsca w poszczególnych kategoriach pośredników finansowych zrzeszonych w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych.

 
Ideą konkursu było wyróżnienie instytucji finansowych, które dbają o najwyższą jakość współpracy z firmami pośredniczącymi w sprzedaży oferowanych przez nie produktów bądź usług finansowych. O ocenę instytucji partnerskich pod kątem jakości współpracy z firmami pośredniczącymi w sprzedaży oferowanych, organizatorzy poprosili praktyków sektora pośrednictwa finansowego.
 
Osoby biorące udział w plebiscycie, mając na uwadze własne doświadczenia, oceniali swoich partnerów w podziale na cztery kategorie konkursowe:
 

  1. Bank. W zakresie sprzedaży kredytów hipotecznych oraz sprzedaży kredytów gotówkowych,
  2. Towarzystwo ubezpieczeniowe,
  3. Instytucja pożyczkowa.

 
W głosowaniu pod uwagę brano m.in. standardy współpracy i komunikacji ocenianej firmy z pośrednikami oraz sprawność, przejrzystość i przewidywalność procesu sprzedaży produktu. Wyniki głosowania pośredników zostały następnie przedstawione kapitule konkursu, która bazując na liczbie punktów zdobytych w plebiscycie przez poszczególne instytucje, dokonała wyboru zwycięzców.


Artur Nowak-Gocławski z ANG, przewodniczący kapituły konkursu podkreśla, że konkurs ma wyłonić te przedsiębiorstwa, które maja przejrzyste zasady współpracy z instytucjami z którymi współpracują na co dzień:„ Kierując się głosami firm zrzeszonych w KPF, nagrodziliśmy tych partnerów, którzy dokładają szczególnych starań we współpracy z firmami pośrednictwa. Partnerskie, przejrzyste i efektywne zasady współpracy oraz regularna komunikacja są dziś bowiem podstawą relacji pośredników finansowych i instytucji finansowych, z którymi pośrednicy na co dzień współpracują”.


W kategorii „Towarzystwo Ubezpieczeniowe” pierwsze miejsce przypadło Grupie Warta, która wyprzedziła kolejno PZU i Gothaer TU. W kategoriach „Bank – kredyty hipoteczne” i „kredyty gotówkowe” zwyciężył Alior Bank, a tryumfatorem w kategorii „Instytucja Pożyczkowa” została spółka AASA Polska.
 
Prezes zarządu Kongresu Pośrednictwa Finansowego tłumaczy cele i zasady konkursu: „Celem organizowanego przez nas po raz pierwszy konkursu, nakierowanego na wyróżnienie instytucji finansowych za standardy współpracy z pośrednikami, było przyczynienie się do wzrostu świadomości w zakresie praktycznego znaczenia etycznych zachowań w tej branży dla rozwoju wzajemnej współpracy. Z przyjemnością będziemy kontynuować tę inicjatywę w przyszłości, promując etyczne zasady współpracy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku finansowym, a także dążąc do poprawy wizerunku i zaufania do tego sektora”.
 
Źródło: www.kpf.pl

 

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago