Podczas II Kongresu Pośrednictwa Finansowego kapituła konkursu „Laur Pośredników Finansowych” wręczyła nagrody zwycięzcom. Na podium znalazły się Alior Bank, Grupa Warta oraz AASA Polska, firmy te zajęły pierwsze miejsca w poszczególnych kategoriach pośredników finansowych zrzeszonych w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych.
Ideą konkursu było wyróżnienie instytucji finansowych, które dbają o najwyższą jakość współpracy z firmami pośredniczącymi w sprzedaży oferowanych przez nie produktów bądź usług finansowych. O ocenę instytucji partnerskich pod kątem jakości współpracy z firmami pośredniczącymi w sprzedaży oferowanych, organizatorzy poprosili praktyków sektora pośrednictwa finansowego.
Osoby biorące udział w plebiscycie, mając na uwadze własne doświadczenia, oceniali swoich partnerów w podziale na cztery kategorie konkursowe:
W głosowaniu pod uwagę brano m.in. standardy współpracy i komunikacji ocenianej firmy z pośrednikami oraz sprawność, przejrzystość i przewidywalność procesu sprzedaży produktu. Wyniki głosowania pośredników zostały następnie przedstawione kapitule konkursu, która bazując na liczbie punktów zdobytych w plebiscycie przez poszczególne instytucje, dokonała wyboru zwycięzców.
Artur Nowak-Gocławski z ANG, przewodniczący kapituły konkursu podkreśla, że konkurs ma wyłonić te przedsiębiorstwa, które maja przejrzyste zasady współpracy z instytucjami z którymi współpracują na co dzień:„ Kierując się głosami firm zrzeszonych w KPF, nagrodziliśmy tych partnerów, którzy dokładają szczególnych starań we współpracy z firmami pośrednictwa. Partnerskie, przejrzyste i efektywne zasady współpracy oraz regularna komunikacja są dziś bowiem podstawą relacji pośredników finansowych i instytucji finansowych, z którymi pośrednicy na co dzień współpracują”.
W kategorii „Towarzystwo Ubezpieczeniowe” pierwsze miejsce przypadło Grupie Warta, która wyprzedziła kolejno PZU i Gothaer TU. W kategoriach „Bank – kredyty hipoteczne” i „kredyty gotówkowe” zwyciężył Alior Bank, a tryumfatorem w kategorii „Instytucja Pożyczkowa” została spółka AASA Polska.
Prezes zarządu Kongresu Pośrednictwa Finansowego tłumaczy cele i zasady konkursu: „Celem organizowanego przez nas po raz pierwszy konkursu, nakierowanego na wyróżnienie instytucji finansowych za standardy współpracy z pośrednikami, było przyczynienie się do wzrostu świadomości w zakresie praktycznego znaczenia etycznych zachowań w tej branży dla rozwoju wzajemnej współpracy. Z przyjemnością będziemy kontynuować tę inicjatywę w przyszłości, promując etyczne zasady współpracy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku finansowym, a także dążąc do poprawy wizerunku i zaufania do tego sektora”.
Źródło: www.kpf.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…