Firmy Energa Obrót i Ergo Hestia wprowadziły na rynek wspólny produkt pod nazwą Pogromca rachunków. Firmy kierują ubezpieczenie do osób, które będą lub są klientami Energa Obrót.
Obie firmy oferują produkt, który obejmuje gwarancje stałej ceny dostawy energii elektrycznej, dodatkowo gwarantuje zabezpieczenie spłaty rachunków w razie gdy ubezpieczony utraci prace., lub gdy w skutek nieszczęśliwego wypadku będzie musiał pozostać w szpitalu. Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa: „Połączenie sprzedaży energii z ubezpieczeniem to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy dopytywali nas o taką możliwość. Dzisiaj proponujemy ją zarówno nowym, jak i dotychczasowym naszym klientom, którzy do grudnia zdecydują się skorzystać ze specjalnego pakietu promocyjnego ..Zawiera on to nie tylko gwarancję stałej ceny sprzedaży prądu, nawet do końca 2018 roku, ale także bez żadnych dodatkowych opłat dodatkową ochronę, która w razie niektórych zdarzeń pozwoli im na spłatę zobowiązań”. Pakiet przewiduje wypłatę w wyniku powstania trzech ryzyk: utraty pracy, czasowej niezdolności do pracy oraz podczas pobytu w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku. W dwóch pierwszych przypadkach ubezpieczony może otrzymać w okresie obowiązywania ubezpieczenia nawet do 1500 złotych. Firma ERGO Hestia jest twórcą produktu. Aleksandra Brodowska z ERGO Hestii podkreśla: „Tworząc ten produkt, chcieliśmy zapewnić każdemu ubezpieczonemu poczucie bezpieczeństwa finansowego pokrywając stałe wydatki. Nieszczęśliwe zdarzenia losowe, takie jak utrata lub niezdolność do pracy, zaskakują konsumentów często w najmniej oczekiwanym momencie. Dzięki nowej ofercie, osoby te będą mogły przetrwać ten trudny okres bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, takich jak zaciąganie kredytów na spłatę bieżących zobowiązań”.
Źródło: www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…